دومین جشنواره گردشگری خوراک اقوام ایرانی در هتل اوین پارسیان برگزار گردید

دومین جشنواره گردشگری خوراک اقوام ایرانی در هتل اوین پارسیان برگزار گردید

با حضور بیش از ۶۰۰ نفر فعالان ، استادان و دانشجویان رشته گردشگری و هتلداری دومین جشنواره گردشگری خوراک اقوام ایرانی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد غرب تهران یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در هتل اوین پارسیان برگزار گردید .

دکتر حسینی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران و دکتر جودکی مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران نیز از سخنرانان این مراسم بوده ، خبازی کناری مدیر روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ، کمال زاده مدیر روابط عمومی و مهندس تاجیک مدیر بهبود تولید پگاه تهران نیز حضور یافتند .

دکتر جودکی مدیر عامل پگاه تهران این جشنواره را اتفاقی خوشایند و حرکتی مثبت در راستای شکوفایی هر چه بیشتر صنعت گردشگری کشور عنوان نموده و تولید محصولات لبنی با رعایت بالاترین استاندارهای داخلی و جهانی را از فتخارات کم نظیر شرکت پگاه تهران برشمرد .

 

دکتر حسینی مدیر عامل صنایع شیر ایران در دومین جشنواره گردشگری و خوراک اقوام ایرانی ضمن تاکید بر تغذیه سالم و ضرورت توجه به سلامت مردم ، در راستای همکاری دانشگاه و صنعت از کلیه دانشجویان و اساتید دعوت نمود که ایده های خلاقانه و جدید خود را در اختیار این شرکت قرار دهند . به همین منظور پگاه به بهترین طرح های تولید محصولات جدید علی الخصوص محصولات عملگرا جایزه ارزشمندی اهداء خواهد نمود . هم چنین از نخبگان دانشگاهی در حوزه تغذیه ، طراحی و ایده پردازی خواست تا طرح ها و ایده ها ی خلاقانه خود را در حوزه گسترش محصولات لبنی ارائه نمایند .

 

در این مراسم نمایشگاهی از سبد محصولات پگاه تهران به همراه سمپل و توزیع بروشور با هدف آشنایی حاضرین برپا شد که با استقبال حاضرین روبرو گردید .

برگزاری مسابقه آشپزی از دیگر برنامه های جنبی این جشنواره بود که در میان استقبال کم نظیر حاضرین و مشارکت فعال دانشجویان برگزار گردید .

در این مراسم  لوح سپاس به منظور تقدیر از پگاه تهران در امر برگزاری این رخداد بزرگ به شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران اهدا گردید .