اولین دوره مسابقات سراسری قران هم اکنون در پگاه تهران

اولین دوره مسابقات سراسری قران هم اکنون در پگاه تهران

این مراسم با عنوان اولین دوره مسابقات قرآن هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و داروئی صندوق بازنشستگی و شرکت صنایع شیر ایران ” “پگاه” در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران در تاریخ های ۳ و ۴ خرداد ماه برگزار می گردد.

شروع مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید توسط قاری منتخب کشوری

عرض خیر مقدم توسط مجری و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران

اجرای بسیار دلنشین گروه تواشیح ممتاز کشوری

در ادامه جودکی مدیر عامل پگاه تهرا ن ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت روز سوم خرداد و از برگزاری اولین دوره مسابقات در پگاه تهران ابراز خرسندی نمودند و…

دکتر رومی ضمن بزرگداشت وگرامیداشت روز سوم خرداد ماه، اظهار داشتند بی تردید تقارن اولین دوره مسابقات سراسری قران با حلول ماه مبارک رمضان ما را از برکات این ماه عزیز بی بهره نمی گذارد.
متاسفانه به علت درگیری به روزمرگی ها قران کریم مهجور شده و ما باید سعی کنیم تا به این ریسمان الهی متوسل شویم تا ارتباط خدا وخلق خدا مجددا برقرار شود …..درخت هرقدر ریشه اش قوی تر وقدیمی تر در خاک باشد ماندگار تر است وانسان بالعکس هرقدر بیشتر سر به اسمان داشته باشدو به حبل الهی متصل باشد والاتر خواهد بود….امید است شما نمایندگان قرانی عزیز نقش بیشتر و قوی تری در سازمان خود داشته باشید.
مسلما عدم تقلب ، کم فروشی و تولید استاندارد و قانونی و صحیح خدمت به خلق و عمل به قران است.در پایان ایشان ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران به ویژه بصیرزاده، صراف زاده، جودکی و ….
ابراز امیدواری کرد این مسابقات هرسال تکرار شده و خانواده های همکاران نیز مشارکت نمایند.

این مراسم با شروع مسابقه و رقابت بین قاریان عزیز شرکتهای تحت پوشش در حال اجرا می باشد…….