خوردن لبنیات در میان وعده ها را فراموش نکنید

خوردن لبنیات در میان وعده ها را فراموش نکنید

میان‌وعده‌های سالم و مناسب برنامه کاهش وزن شما را کامل می‌کنند و خوردن آنها در طول روز ضروری است. تحقیقات نشان می‌دهد که کسانی که میان‌وعده را حذف می‌کنند در وعده‌های اصلی بیشتر غذا می‌خورند و بیشتر به غذاهای چرب روی می‌آورند.
 مهمترین فایده خوردن میان‌وعده این است که دیگر بعد از آن هوس خوردن غذاهای ناسالم برای رفع گرسنگی‌تان را نخواهید داشت. در اینجا راه‌های تازه‌ای به شما یاد می‌دهیم تا بتوانید درطول‌روز گرسنگی‌تان را برطرف کنید.
با اینکه ممکن است شما از خوردن میان‌وعده احساس گناه کنید ولی باید بدانید آن‌ها اصلاً هم بد نیستند. درواقع خوردن چندین وعده کوچک در طول روز به کنترل احساس گرسنگی و جلوگیری از پرخوری کمک می‌کند.
همچنین چون معمولاً به خاطر مشغله زیاد افراد وقت کافی برای داشتن تغذیه سالم ندارند، خوردن یک میان‌وعده سرپایی کوچک و مغذی حداقل  تا حدی نیاز بدن را برطرف می‌کند.
برای اضافه کردن میان‌وعده‌های سالم به برنامه کاهش وزن باید تنوع، تعادل و میانه‌روی را در نظر داشته باشید. اینکه میان‌وعده‌ها را چه زمانی و چه‌طور وارد برنامه روزانه‌مان کنیم اهمیت زیادی دارد.
یکی از بهترین میان وعده هایی که در برنامه های غذایی سالم به افراد پیشنهاد می شود مصرف لبنیات است خوردن شیر،  ماست، پنیر ، کشک و دیگر محصولات لبنی منبع  غنی کلسیم و پروتئین و حاوی ویتامین‌ها و موادمعدنی بسیار هستند.