با هدف فرهنگسازی مصرف شیر و ارتقای سلامت ” دوازدهمین طرح ملی ایران مرز پر گهر ” در پگاه تهران برگزار گردید

با هدف فرهنگسازی مصرف شیر و ارتقای سلامت ” دوازدهمین طرح ملی ایران مرز پر گهر ” در پگاه تهران برگزار گردید

در راستای ارتقای آگاهی و توسعه تعاملات فیمابین در میان نخبگان چهارشنبه ۲۹ شهریور ، طی دو نوبت ۱۰۰ نفر از دانشجویان نخبه دانشگاه امیر کبیر در مقطع تحصیلات تکمیلی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران بازدید نمودند .
در ابتدا خانم علی مددی از روابط عمومی پگاه تهران ، ضمن خیر مقدم به حاضرین ، خلاصه ای از فعالیتها و دستاوردهای شرکت را بیان نموده و ادامه داد : با توجه به روند رو به رشد ابتلا به پوکی استخوان در میان اقشار مختلف ایرانیان ، گنجاندن شیر و فرآورده های شیری در سبد غذایی خانواده ها یک ضرورت انکار ناپذیر است .
وی سلامتی را مهمترین سرمایه در اختیار انسان دانست و توجه به سلامتی را از جمله مهمترین وظایف فردی واجتماعی برشمرد که می تواند به پویایی ، رشد وتوسعه مادی ومعنوی کشور بینجامد .
در ادامه در قالب جلسه پرسش و پاسخ ، حاضرین را با ارزش غذایی شیر و انواع فرآورده های شیری
و چگونگی نحوه تولید و نگهداری محصولات آشنا شدند .
سپس بازدید کنندگان با حضور در خطوط مختلف تولید و ارائه توضیحات تکمیلی از نزدیک روند فرآورری شیر و فرآورده های شیری مشاهده نمودند .
در خاتمه ، مهندس محمدپور رئیس جهاد دانشگاهی دانشگاه امیر کبیر ، ضمن ابراز خرسندی از برپایی این بازدید افزود : پگاه تهران بعنوان اولین و بزرگترین شرکت فرآوری شیر و فرآورده های شیری در کشور با تلاشی موثر در اجرای موفق ” دوازدهمین طرح ملی ایران مرز پر گهر ” گامی ارزشمند جهت رشد و بالندگی شهروندان بویژه نخبگان برداشته است . وی ابراز امیدواری کرد با توجه به استقبال اقشار دانشجویی اینگونه تعاملات تداوم یابد .
روابط عمومی پگاه تهران