نماینده یونیسف در ایران از پگاه تهران بازدید نمود

نماینده یونیسف در ایران از پگاه تهران بازدید نمود

در راستای توسعه تعاملات فی مابین ویل پارکس نماینده دائم یونیسف در تهران به همراه خانم یگانه فر مدیر روابط عمومی آن سازمان و خانم مهندس امجدی معاون تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید شرکت صنایع شیر ایران ، مهندس کاشانی زاده مدیر عامل ، مهندس بصیر زاده رئیس هیئت مدیره ، جمعی از معاونین و مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، یکشنبه ۲۸ مرداد از شرکت بازدید نمودند .

کاشانی زاده مدیر عامل پگاه تهران ، ضمن عرض خیر مقدم افزود : بسیار خرسندیم به عنوان اولین شرکت لبنی در ایران بنیانگذار تامین شیر برای مردم کشور عزیز مان بوده و به عنوان فرزند ارشد و شصت و سه ساله  یونیسف ، همچنان مفتخر به خدمت رسانی و تامین شیر سالم هستیم .

مدیر عامل پگاه تهران خواستار حمایت یونیسف در خصوص ارتقای صنعت ، بروزرسانی تکنولوژی و آموزش همکاران در شرکت شد .

خانم مهندس امجدی ، ضمن معرفی اجمالی شرکت صنایع شیر ایران با اشاره به گستردگی صنعت شیر در کشور ، به پتانسیلهای موجود در این صنعت در راستای توسعه تعاملات پرداخت .

در ادامه ضمن بازدید از خطوط مختلف تولید شرکت صورت گرفت و ایشان از نزدیک با فرآیند تولید و فرآوری انواع محصولات شیری آشنا شدند .

نماینده یونیسف در ایران فرآیندها و خطوط تولید پگاه را  به روز دانسته و منطبق بودن پگاه تهران با تکنولوژی روز دنیا را قابل توجه عنوان نمود .

مدیر عامل پگاه تهران نیز افزود : سازمان یونیسف با حجم فعالیت های گسترده بی تردید می تواند بسیار نقش آفرین و اثرگذار باشد و هدف این است که با این گونه همکاری ها بتوانیم خدمات ارزنده و بهتری به جامعه ارائه نماییم .

ویل پارکس ضمن ابراز خرسندی بسیار از این بازدید از تاثیر چشمگیر پگاه تهران در راه اندازی و شکل دهی دامداری های قدردانی نمود
و افزود : خوشحالم در پیشرفت فزاینده این فرزند ثمر بخش شصت و سه ساله نقشی را ایفا نمایم و در راستای گسترش تعاملات فی مابین برای پیمان هایی از جمله همکاری درتامین شیر مدارس و کودکان مناطق محروم نیز آماده ایم .