همایش تکریم سالمندان با مشارکت شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد

همایش تکریم سالمندان با مشارکت شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد

با مشارکت شهرداری منطقه ۳ و با همکاری کلینیک تخصصی طب سالمندان و شرکت صنایع شیر ایران دومین همایش از سلسله همایش ارتقاء سلامت سالمندان و خانواده ، پنجشنبه ۱۸ مرداد برگزار شد .

در این همایش که با موضوع پوکی استخوان در دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی برگزارگردید ، دکتر عزیز الله کمال زاده متخصص تغذیه ، دانشیار و عضو هیأت علمی دانشگاه ، در مورد پوکی استخوان در سالمندی و نحوه مصرف صحیح مکمل‌های ویتامین D3 و کلسیم برای پیشگیری از آن و همچنین سقوط وعدم تعادل در سالمندان و علل شایع آن شامل فشارخون ، مشکلات بینایی و کم تحرکی توضیحاتی را ارائه داد .

وی در ادامه به شرکت‌کنندگان توصیه کرد : روزانه حداقل ۱۵ دقیقه ورزش کنند ، در صورت تاری دید و سرگیجه حتماً فشارخون خود را کنترل کنند و مکمل‌های کلسیم و D3را به‌صورت کامل و صحیح مصرف کنند .

دکتر کمال زاده با اشاره به املاح موجود در شیر به ویژه پروتئین ها و ویتامین ها ، این غذای بهشتی را یک غذای کامل و سالم برای انسان خواند .

شرکت صنایع شیر ایران با همکاری شرکتهای پگاه تهران ، همدان و پخش سراسری بازار گستر پگاه با برپایی نمایشگاه ، پذیرایی و سمپل محصولات ، توزیع بروشور و نصب استندهای آموزشی در این مراسم حضور و مشارکتی فعال داشتند .