اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارو تلاش کشور به میزبانی استان البرز برگزار گردید

اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارو تلاش کشور به میزبانی استان البرز برگزار گردید

آئین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور با حضور دکتر ابراهیم صادقی فر معاون امور اجتماعی وفرهنگی ، مهندس سید حمید کلانتری معاون امور تعاون و نیز سایر مسئولین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و نیز مسئولان استان البرز صبح روز چهارشنبه مورخ ۳ مرداد ماه جاری در مرکز تربیت مربی و پژوهشهای فنی وحرفه ای کرج برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم مهندس خلیلی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن تبریک میلاد حضرت امام رضا ( ع ) و خوش آمدگویی به مدعوین ابراز داشت : استان البرز افتخار داشته است که در دوسال پیاپی میزبان این محفل نورانی باشد .

همچنین دراین مراسم دکتر ابراهیم صادقی فر بعنوان دیگر سخنران این مراسم  بابیان اینکه کرامت بنا بر روایت‌های مختلف ، تعاریف
فراوانی دارد ، اظهار کرد : کارگری که با قرآن انس بیشتری داشته باشد ، موفق‌تر است .

خیراله ترخانی سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نیز ضمن تقدیر از وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی درخصوص برگزاری این مراسمات فرهنگی وقرآنی با اشاره به مهجوریت قرآن کریم گفت : این کتاب روحبخش آسمانی باید در متن زندگی اجتماعی قرار گیرد .

سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کارگری با شرکت ۲۷۰ نفر در ۲ بخش بانوان و آقایان از سراسر کشور به مدت ۳ روز به میزبانی البرز برگزار شد و از ۳۸ نفر از برگزیدگان این مسابقه در رشته های قرائت تحقیق ، ترتیل و مفاهیم قرآن وحفظ ده ، بیست و کل قرآن با اهدای لوح تقدیر وتندیس مراسم تجلیل گردید .

شایان ذکر است شرکت صنایع شیر ایران با اهدای سبد محصولات به قاریان ، پذیرایی مراسم و نصب استندهای ترویجی حضور و مشارکتی فعال در این مراسم داشت .