اعضای کانون گردشگری از پگاه تهران بازدید نمودند

اعضای کانون گردشگری از پگاه تهران بازدید نمودند

در راستای ارتقای آگاهی و ترویج تغذیه سالم به ویژه شیر و فرآورده های شیری در میان شهروندان سه شنبه ۸ اسفند ، اعضای کانون گردشگری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران بازدید نمودند .

در ابتدا خانم علی مددی از روابط عمومی پگاه تهران ، ضمن خیر مقدم به حاضرین ، خلاصه ای از فعالیتها و دستاوردهای شرکت را بیان نموده و ادامه داد : شیر تنها ماده غذایی شناخته شده در طبیعت است که می تواند نیازهای بدن را به طور متعادل تأمین کند و به معنای واقعی یک غذای کامل است .

سفیر سلامت پگاه تهران ، سلامتی را مهمترین سرمایه در اختیار انسان دانست و توجه به سلامتی را از جمله مهمترین وظایف فردی واجتماعی برشمرد که می تواند به پویایی ، رشد وتوسعه مادی و معنوی کشور بینجامد ایشان نقش مادران در راستای ترویج و ارتقای فرهنگ تغذیه سالم با توجه به تامین سفره غذایی خانواده ها را بسیار کلیدی را دانسته و افزود : امیدوارم در پایان سمینار آموزشی هر یک از شما سفیر سلامتی برای خانواده و سپس جامعه خود باشید . وی در ادامه به چگونگی فرآوری انواع فرآورده های شیری پرداخت که با استقبال حاضرین روبرو گردید .

سپس بازدید کنندگان با حضور در خطوط مختلف تولید و ارائه توضیحات تکمیلی از نزدیک روند فرآوری شیر و فرآورده های شیری را مشاهده نمودند .