اعیاد شعبانیه مبارک باد

اعیاد شعبانیه مبارک باد

هنگامی که نامشان را بر زبانمان می‌رانیم آمیزه‌ای از احساس تعالی و شکوه در قلب‌هایمان می‌نشیند . نقشی که محبت و دوستی این انوار الهی را پیوسته در رگهایمان به دوردست‌ترین منافذ جسم و جان می‌رساند و حاصل این پیوند چیزی نیست جز فروزان‌تر شدن آتش عشق ولایت او که به مثابه‌ میراثی پرارج در سینه‌هایمان جاوید شده ‌است . دل‌های دوستداران چهارده معصوم (ع) جایی است که وسعت صد افلاک در برابرش بهایی ندارد ، دل‌های ما جایی است که قرن‌های دیرینه میزبان وجود کریمانی با عظمت است که هریک سرچشمه‌ پاک مهر ، لطف و عطوفت هستند .

اما در این ایام دو حرم در کربلا و یک مزار آسمانی در مدینه مَهبط تنزیل فرشتگان عالم قدس هستند و غبار این حرم‌ها توتیای چشم‌ ملک و چه مفاخره‌ای عظیم در میانشان برای این اقبال بلند برپاست . میلاد دردانه عالم هستی ، سومین امام شیعیان و رحمت الله واسعه حسین (ع) است همانکه از ابتدای قدم نهادن به کره خاکی دستگیری کرد .

میلاد حضرت عباس (ع) ابرمرد عرصه ولایت مداری و فتوت است ؛ عاشقی که همه وجودش را صرف اطاعت از امام خود کرد تا آنجا که تمام عاشقان را ادب آموخت و میلاد علی بن حسین (ع) فخر الساجدین و امام زین العابدین است همانکه به یمن قدومش بشریت آموزگاری یافت تا کمال ادب هم صحبتی با خالق را بیاموزد و از چشمه عشق به خداوند سبحان سیراب شود . در ماه معظم شعبان ، در سه روز خجسته ، دل‌های ما مأنوس با یاد سه بزرگوار از خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌ السلام است . سالروز ولادت حضرت ابی‌ عبد الله الحسین علیه‌السلام یادآور حماسه‌آفرینی پاسداران اسلام ، میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام تجدید خاطره رشادت‌های جانبازان عزیز و ولادت حضرت زین‌ العابدین امام سجاد علیه‌السلام یادآور دعاهای مردان نیک خدا در فراق معبود یکتاست .

میلاد با سعادت سلطان عشق حضرت سید الشهدا ، امام حسین(ع) و امیر عشق حضرت عباس بن علی(ع) و پور عشق حضرت سیدالساجدین ( ع ) بر تمام محبان مبارک باد .