اولین گردهمایی معاونین و مدیران فنی

اولین گردهمایی معاونین و مدیران فنی

اولین گردهمایی معاونین و مدیران فنی هلدینگ صنایع غذایی ، دارویی و کشاورزی برگزار شد
اولین گردهمایی معاونین و مدیران فنی هلدینگ صنایع غذایی ، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری چهارشنبه و پنج شنبه ۳۰ دی ماه و ۱ بهمن ماه به میزبانی شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان با حضور جناب دکتر شهشهانی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این صندوق و مدیرعامل و معاونین هلدینگ برگزار گردید.

در ابتدای برگزاری گردهمایی مدیر عامل پگاه اصفهان ضمن خوش آمدگویی، اهمیت برگزاری چنین گردهمایی هایی را برشمرد و از اینکه اولین گردهمایی در اصفهان برگزار می گردد، ابراز خرسندی کرد.

در ادامه خانم مهندس امجدی، معاون تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید هلدینگ، هدف از برگزاری این گردهمایی را هم اندیشی و هم افزایی بین مدیران فنی شرکتهای هلدینگ و همچنین اهمیت واحد فنی در کاهش قیمت تمام شده محصولات بیان نمودو اظهار امیدواری کرد که با همکاری و تعامل بین مدیران فنی هلدینگ مشکلات از بین برود.

وی همچنین از فعالیت های واحد فنی شرکت های هلدینگ که نقش بسزایی درتامین نیازهای فنی این شرکت ها داشته است، تشکر و قدردانی کردند.

در ادامه این گردهمایی مهندس صادقی، مدیر فنی و توسعه صنایع شیر ایران توضیحات کاملی از برنامه ها و پروژه های انجام شده توسط واحد فنی ارائه نمود.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوان این گردهمایی و هم اندیشی ها را در بازه های زمانی مختلف برگزار کرد تا ضمن بهره گیری از تجربیات همکاران و بیان و انتقال آن، بتوان همکاری نزدیک تری را بین این واحدها شاهد بود.

روز ابتدایی این همایش با ارایه گزارش مدیران فنی شرکت ها از فعالیت های انجام شده در شرکت های تابعه به پایان رسید.

مهندس رومی، مدیرعامل هلدینگ غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری در روز دوم همایش، ضمن تبریک انتصاب مهندس صادقی به عنوان مدیر فنی و توسعه و تشکر از زحمات مهندس عابدینی، مهندس صادقی را یکی از مهندسین جوان و پرکار و توانا و خلاق این صنعت نام برده و اظهار امیدواری کردند که همه مدیران فنی با استفاده از پتانسیل های ایشان بتوانند در پیش برد اهداف شرکت به خصوص در واحدهای فنی موفق باشند.

ایشان در ادامه ضمن تاکید در بکارگیری حداکثر توان در تولید محصولات باکیفیت ، مدیران فنی را بازوی توانمند مدیران عامل شرکت ها دانسته و نقش واحد فنی مهندسی را با توجه به مشکلات نقدینگی و عدم سرمایه گذاری در شرایط فعلی بسیار پراهمیت بر شمردند و ضمن ارائه توضیحات، اهداف هلدینگ را استفاده از تکنولوژی های جدید، نگهداری و تعمیرات ، انتخاب ماشین آلات مناسب ، برگزاری دوره های آموزشی ، تشکیل کمیته های فنی ، کاهش مصارف و مدیریت واحد انرژی دانستند و افزودند: حتما در این مسیر از نقش بسیار موثر مشاورین متخصص و مجرب غافل نشوید.

مهندس رومی یکی از بهترین و موثرترین کارهای مدیران فنی را تدوین برنامه و حرکت برنامه محور دانستند و گفتند: یک مدیر فنی موفق مدیری است که بتواند با تدوین برنامه اجرایی در بازه های زمانی مشخص، ضمن حرکت در مسیر صعودی تدوین شده به عنوان نرم های مشخص هلدینگ، تمام توان و تلاش خود را در حرکت، در بازه فراتر از استانداردها تعیین شده معطوف نماید.

در ادامه میهمان ویژه این گردهمایی، دکتر شهشهانی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشور ضمن تشکر از برگزاری این گردهمایی توضیحاتی در خصوص شرایط اقتصادی شرکتهای وابسته به صندوق ارائه نمودند. ایشان به مسئولیت اجتماعی هلدینگ در تامین سلامت جامعه و مردم اشاره و تلاش در رسیدن به اهداف هلدینگ را خواستار شدند.

دکتر شهشهانی ضمن تقدیر از مهندس رومی مدیرعامل هلدینگ غذایی، دارویی و کشاورزی، سرعت عمل این هلدینگ را، در تشکیل و سازمان دهی شرکت ها بسیار مناسب و قابل تقدیر عنوان کردند و گفتند: یقینا یکی از مهمترین شاخصه ها در یک بنگاه اقتصادی سرعت عمل علم محور بر پایه اقتصاد تخصصی است که می تواند یک بنگاه اقتصادی را به سمت قله های ترسیم شده هدایت نماید.

در روز پنج شنبه اول بهمن ماه، این گردهمایی با تقدیر از مدیران فنی برتر هلدینگ به کار خود پایان داد.

۳۰۰۳_۳۴۰۰۹