بازدید دکتر حسینی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران از شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران

بازدید دکتر حسینی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران از شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران

دکتر حسینی ، مدیر عامل صنایع شیر ایران ، امروز چهارشنبه دوم خرداد از شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران بازدید و طی جلسه ای با دکتر جودکی مدیر عامل ، اعضای هیئت مدیره ، معاونین و مدیران شرکت به تبیین اهداف سال ۹۷ در جهت تعالی هرچه بیشتر شرکت پرداخت .

دکتر جودکی ، ضمن اشاره به تاریخچه شرکت پگاه تهران را نماد پاستوریزاسیون کشور دانست و در ادامه گزارشی جامعی از دستاوردهای سال ۹۶ در حوزه تولید ، فروش و صادرات را ارائه نمود .

مدیر عامل پگاه تهران اهداف پیش بینی در سال ۹۷ را تبیین و ابراز امیدواری کرد با تعامل مناسب این شاخصها تحقق خواهد یافت .

دکتر حسینی ، مدیر عامل صنایع شیر ایران  ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند مدیران در ادوار گذشته کارگران را خط مقدم شرکت صنایع شیر ایران دانست و ایشان را ارزشمندترین سرمایه بیان نموده ، افزود توجه ویژه به امور رفاهی ، سلامتی و شادابی این قشر زحمتکش بسیار حائز اهمیت است . وی پگاه تهران را بعنوان قطب بسیار مهم و استراتژیک تولید محصولات لبنی در مقایسه با رقبا دانست و منابع انسانی توانمند ، متخصص و ارزشمند را از مزایای پگاه تهران برشمرد  که با اتکا به ایشان درک درست ، مشارکت و تعامل مناسب ، آموزش ، جانشین پروری و توجه ویژه به نظام پیشنهادات قطعا تحقق اهداف قابل دستیابی خواهد بود . 

مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری بر این نکته که هر کس یک کالای ایرانی صادر کند سرباز نظام است بر توجه ویژه به صادرات تاکیدوافزود : پگاه تهران با ظرفیت و پتانسیل بالای خود می تواند صادرات محور باشد .

دکتر حسینی همچنین بر توجه ویژه به فروش و افزایش سهم بازار با تلاش و جدیت ویژه  شرکت بازار گستر پگاه تاکید و افزود فروش باید در اولویت فعالیت شرکت صنایع شیر ایران قرار گیرد . وی ادامه داد : قیمت تمام شده محصول را سیستم عرضه و تقاضا مشخص می نماید و البته باید تلاشی در جهت کاهش قیمت تمام شده محصول با افزایش بهره وری و کاهش ضایعات در تمامی بخشها انجام پذیرد که تحقیقات بازار و تولید محصولات جدید بر پایه توجه ویژه به واحد تحقیق و توسعه از ملزومات آن است .

مهندس بصیر زاده رئیس هیئت مدیره پگاه تهران نیز با تایید  سخنان دکتر حسینی به بیان گزارش تکمیلی از روند فعالیت های پگاه تهران و بازار گستر پگاه در سال گذشته و برنامه های سال جاری در راستای افزایش سهم بازار پرداخت .

مهندس جاوید احمد آبادی نایب رئیس هیئت مدیره پگاه تهران نیز بر توجه ویژه به امر تبلیغات و تحقیقات بازار در راستای تعالی هر چه بیشتر پگاه تهران تاکید نمود .

در خاتمه دکتر شجاعی مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه به بیان نقط قوت و ضعف ناوگان توزیع اشاره نموده و خواستار حمایت شرکت صنایع شیر ایران در خصوص توانمند سازی ناوگان توزیع محصولات لبنی در استان تهران شد .  

دکتر میر عضو هیئت مدیره پگاه تهران نیز خواستار تفویض اختیارات بیشتری به پگاه تهران در خصوص سیاستگذاری امر تبلیغات و فروش محصولات شد که این امر قطعا منجر به چابکی شرکت در عرضه و فروش محصولات لبنی خواهد شد .