بازدید مدیر کل استاندارد استان تهران و هیئت همراه از پگاه تهران

بازدید مدیر کل استاندارد استان تهران و هیئت همراه از پگاه تهران

دکتر طاهری مدیر کل استاندارد استان تهران صبح دوشنبه ۱۷ تیر ، با هدف آشنایی با فرآیند تولید و فرآوری شیر و فرآورده های لبنی ، از بخشهای مختلف تولید و کارخانه های شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران بازدید نمودند .

در جریان این بازدید که جمعی از مدیران اداره استاندارد استان تهران دکتر طاهری را همراهی می کردند ، موضوعات مرتبط با تولید و مسایل پیرامون آن به بحث و تبادل نظر گذاشته شد .

مهندس کاشانی زاده مدیر عامل پگاه تهران ضمن عرض خیر مقدم به معرفی اجمالی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران با اشاره به گستردگی صنعت شیر در کشور به پتانسیلهای موجود در این صنعت پرداخت . ایشان تنوع بخشی به سبد تولیدات محصولات پگاه تهران با بالاترین کیفیت ، همچنین توسعه صادرات را از اهداف شاخص شرکت در سال ۹۸ برشمرد .

مدیر عامل پگاه تهران رشد فزاینده و توسعه صادرات محصولات شرکت به روسیه ضمن اخذ مجوز های بسیار سختگیرانه را نشان از توجه ویژه این شرکت به حفظ و ارتقای کیفیت توصیف نموده ، افزود : بی تردید این امر مهم با افزایش کارائی از طریق بهره جستن از نیروی انسانی مجرب و تاسی به رهنمودهای ارزشمند مدیران و کارشناسان در اداره استاندارد ممکن گردید . 

دکتر طاهری مدیر کل استاندارد استان تهران نیز با اشاره به قدمت و سابقه درخشان پگاه تهران در عرصه تولید شیر و فرآورده های لبنی خاطر نشان ساخت : پگاه تهران با بیش از نیم قرن تجربه در پاسخ به نیاز کشور به تولید صنعتی شیر و فرآورده های شیری و ارتقای سلامت شهروندان تاسیس گردید که همین نگاه ملی موجب شده است تا پگاه تهران افزایش کیفیت را همواره سر لوحه امور خود قرار دهد و توسعه صادرات محصولات تولیدی شرکت موید این امر مهم است .

مدیر کل استاندارد استان تهران تولید در شرایط حساس کنونی با اعتقاد مدیران و همکاران این شرکت به کیفیت را امری جهادی توصیف نمود .