با هدف توسعه تعاملات و به اشتراک گذاشتن تجربیات ، مدیران ارشد صنایع شیر هند از پگاه تهران بازدید نمودند

با هدف توسعه تعاملات و به اشتراک گذاشتن تجربیات ، مدیران ارشد صنایع شیر هند از پگاه تهران بازدید نمودند

با هدف توسعه تعاملات و به اشتراک گذاشتن تجربیات  مدیران ارشد صنایع شیر هند از پگاه تهران بازدید نمودند.

در راستای توسعه تعاملات  فی مابین بین الملل طی هماهنگی های صورت گرفته توسط روابط بین الملل صنایع شیر ایران با معاونت وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی ؛ مدیران ارشد صنایع لبنی کشور هند ، به همراه  تنی چند از مدیران  معاونت اجتماعی  از جمله خانم خانی پور  و …  امروز  سه شنبه ۲۱ آذر از پگاه تهران بازدید و با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات و بررسی زمینه های مساعد همکاری به بحث و تبادل نظر پرداختند .

در این بازدید خانم مهندس امجدی معاون تحقیق ، توسعه و هماهنگی تولید شرکت صنایع شیر ایران به معرفی شرکت پرداخته و با اشاره به گستردگی صنعت شیر در کشور ، به ظرفیت ، توان و پتانسیلهای موجود در آن پرداختند .

در ادامه دکتر جودکی مدیر عامل پگاه تهران ، توضیحات کامل در خصوص مراحل تولید ، قوانین و استانداردهایی که در شرکت الزام داشته و مورد تاکید است  را ارائه و اطلاعات لازم با موضوع آغاز همکاری این کشور با شرکت پگاه تهران مبادله گردید .

همچنین در ادامه آقای مهندس شادمانی ، مدیر امور شیر خام و کشت و صنعت ها نیز با ارائه اطلاعات مبسوطی در خصوص دامداری های ایران  ، تعداد ، شرایط نگهداری ، تولید و فراوری شیر و … به تبادل اطلاعات با هم پایان هندی پرداختند .

این جلسه با بازدید از خطوط تولید کارخانه های طلوع و استریل  ، بازدید از خطوط بسته بندی تتراپک ،  انبارش ، ازمایشگاه دریافت شیر و خط تولید پنیر خامه ایی و تست محصولات این خط در پگاه تهران ادامه یافت .

در خاتمه بازدید کنندگان ضمن ارائه فیلم هایی از فرایندها و شرایط صنعت لبنیات در کشور هند ،  ابراز خرسندی از این جلسه نموده ؛ و فرآیندها و خطوط تولید پگاه را منطبق با تکنولوژی روز دنیا توصیف نموده و ابراز امید واری کردند ،  برگزاری این جلسات و تداوم آن منجر به گسترش روابط میان دو کشور گردد .