با هدف گرامیداشت روز جهانی پیشگیری از پوکی استخوان زنگ شیر در مدرسه پسرانه سماء نواخته شد

با هدف گرامیداشت روز جهانی پیشگیری از پوکی استخوان زنگ شیر در مدرسه پسرانه سماء نواخته شد

 

شنبه ۲۹ مهر و همزمان با روز جهانی پیشگیری از پوکی استخوان ، با مشارکت شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران و در راستای هدف ترویج فرهنگ مصرف شیر و فرآورده های شیری ، زنگ شیر ، در دبستان پسرانه سماء نواخته شد .

نخست خانم گیلان مربی بهداشت مدرسه ضمن معرفی تاریخچه شرکت پگاه تهران با قدمتی بیش از ۶۰ سال به عنوان اولین شرکت تولید شیر و فرآورده های شیری در ایران ، طرح سفیران سلامت این شرکت را حرکتی ملی در جهت رشد و بالندگی نسل آینده خوانده و ابراز امیدواری کرد این تعامل موثر تداوم یابد .

سپس خانم ها عقیلی و علی مددی سفیران سلامت پگاه تهران ، دانش آموزان را با فواید شیر
و فرآورده های شیری به ویژه نقش آن در جلوگیری از ابتلا به بیماری پوکی استخوان ( مرگ خاموش ) آشنا نمودند .  ایشان با توجه به روند رو به رشد ابتلا به پوکی استخوان به ضرورت گنجاندن شیر و فرآورده های شیری در سبد غذایی خانواده های ایرانی پرداختند .

در خاتمه ، ضمن توزیع بروشورهای آموزشی تبلیغی با هدف اگاهی بخشی از دانش آموزان با شیر  پذیرایی و به سوالات ایشان پاسخ داده شد .

حضور عروسک گاو در این برنامه با استقبال دانش آموزان روبرو گردید .

گفتنی است زنگ شیر از اقدامات ترویجی تبلیغی پگاه تهران است که هر سال با بازگشایی مدارس به صورت منظم در مدارس تهران اجرا و با استقبال کم نظیر مدارس مواجه می شود .

 

 

 

 

 

 


روابط عمومی پگاه تهران