با همکاری پگاه تهران زنگ شیر در مدرسه نرجس نواخته شد

با همکاری پگاه تهران زنگ شیر در مدرسه نرجس نواخته شد

چهارشنبه ۲۵ دی ، با مشارکت شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران و در راستای مسئولیت اجتماعی ترویج فرهنگ مصرف شیر و فرآورده های شیری در جامعه دانش آموزی کشور ، زنگ شیر با حضور دانش آموزان و مربیان ، در دبستان دخترانه نرجس منطقه ۱۰ آموزش و پرورش شهر تهران ، نواخته شد .

در این برنامه خانم علی مددی سفیر سلامت پگاه تهران به معرفی شیر و فرآورده های شیری به عنوان کامل ترین غذا ، بیان فواید آن و عوارض ناشی از
کمبود مصرف شیر پرداخت . وی مصرف شیرو فرآورده های شیری در سن رشد را امری ضروری دانسته ، افزود
:  شیر غذایی بدون جایگزین است .

سفیر سلامت پگاه تهران با اشاره به املاح موجود در شیر به ویژه پروتئین ها و ویتامین ها ، این غذای بهشتی را یک غذای کامل و سالم برای انسان خواند .
وی مصرف شیر و فرآورده های شیری در سن رشد را امری ضروری دانسته و تاکید کرد مصرف روزانه ۳ تا ۵ واحد شیر و فرآورده های شیری بسیار مهم است .

  

در ادامه با طرح سوالات و برگزاری مسابقه هدایایی از طرف شرکت پگاه به برندگان تقدیم شد .

پذیرایی با فرآورده های شیری ، توزیع بروشورهای آموزشی پرسش و پاسخ دانش آموزان و مربیان از سفیران سلامت از برنامه های دیگر این مراسم بود که با استقبال کم نظیر دانش آموزان و مربیان روبرو شد .

زنگ شیر از جمله اقداماتی است که روابط عمومی پگاه تهران با همکاری سفیران سلامت ، در راستای ترویج فرهنگ تغذیه سالم  هر سال تحصیلی در مدارس استان تهران
به انجام می رساند .