به بهانه ۲۰ اکتبر روز جهانی پوکی استخوان : دیدار مدیرعامل پگاه تهران با مراکز نگهداری کودکان و توصیه الزام مصرف شیر

به بهانه ۲۰ اکتبر روز جهانی پوکی استخوان : دیدار مدیرعامل پگاه تهران با مراکز نگهداری کودکان و توصیه الزام مصرف شیر

۲۰ اکتبر به نام روز جهانی پوکی استخوان شناخته شده و به بهانه این روز مدیر عامل پگاه تهران از مراکز نگهداری کودکان بازدید و به الزام مصرف شیر از سنین کودکی توصیه کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، سید جعفر میر مدیر عامل پگاه تهران ، تدبیری شهردار ناحیه ۴ تهران و موسوی مدیر روابط عمومی از مراکز نگهداری کودکان به مناسبت روز جهانی پوکی استخوان بازدید کردند .

میر در این دیدار به مسئولین این مرکز گفت :امروزه میزان مصرف سرانه شیر و فرآورده‌های لبنی یکی ‏از شاخص‌های مهم توسعه اقتصادی- اجتماعی است. افزایش رشد، ارتقاء هوش و قدرت فراگیری، افزایش توان کاری، افزایش طول ‏عمر و پیشگیری از کار افتادگی زودهنگام از مزایای مصرف روزانه شیر و لبنیات است.

وی افزود :کمبود سرانه مصرف شیر و لبنیات منجر به افزایش پوکی استخوان، کاهش سن بروز پوکی استخوان و کاهش سرعت رشد استخوانی دانش آموزان می‌شود. ‏شکستگی خودبه‌خودی و بدون ضربه و آسیب قابل توجه از عوارض مهم پوکی استخوان است.

شایان ذکر است کلانتری مدیر مهد کودک مینوسا ، نمایشگاه محصولات پگاه را در روز پوکی استخوان  در مجتمع شهرداری منطقه ۱۸ برگزار و از حمایتها و توصیه های مدیر عامل پگاه تهران در ارتقای سطح علمی کودکان در خصوص تغذیه و مصرف لبنیات قدردانی کرد .