به مناسبت روز بیمه از فعالان صنعت بیمه در پگاه تهران تقدیر شد

به مناسبت روز بیمه از فعالان صنعت بیمه در پگاه تهران تقدیر شد

به مناسبت روز بیمه ، از فعالان صنعت بیمه با حضور  معاون اداری برنامه ریزی ، مدیر روابط عمومی ، مدیر اداری و نمایندگان شرکت بیمه معلم حاضر در پگاه تهران تقدیر شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، سید جعفر میر مدیرعامل شرکت ضمن ارج نهادن این روز ، بیمه را  نوعى خدمت در زمان معین به افراد جامعه برشمرد و در راستای تکریم نیروی انسانی و صیانت از اموال و سرمایه های شرکت وجود بیمه را اجتناب ناپذیر دانست .

وی از فعالان صنعت بیمه که در تعامل با پگاه تهران بوده اند و خدمات ارزنده ای به این شرکت و پرسنل آن ارائه داشته اند با ارسال لوح و هدایا تقدیر نمود .

به همین مناسبت امروز مرادی معاون اداری برنامه ریزی شرکت از نمایندگان بیمه معلم حاضر در پگاه تهران تقدیر و از یاسری مدیر عامل شرکت بیمه معلم که طی سنوات همکاری با پگاه تهران خدمات شایسته ای ارائه نموده قدردانی کرد .

موسوی مدیر روابط عمومی شرکت پگاه تهران نیز ضمن گرامیداشت این روز بر ضرورت بیمه برای تمامی افراد تاکید کرده و با ارائه پیشنهاد گرامیداشت این روز از حسن توجه مدیر عامل شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و ارزش گذاری به فعالان این صنعت تشکر کرد.

گفتنی است در همین راستا از طاهری ریاست سازمان تامین اجتماعی و از مدیر عامل و مدیران بیمه سرمد که در سال جاری با ایشان قرارداد همکاری منعقد شده نیز توسط مدیر عامل با اهدای لوح تبریک ، تجلیل شد و طی پیامی افزایش و بهبود تعاملات فیمابین را خواستار شد .