به مناسبت روز پزشک برگزار شد:تقدیر از پزشکان پگاه تهران

به مناسبت روز پزشک برگزار شد:تقدیر از پزشکان پگاه تهران

مدیرعامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه تهران، از پزشکان این شرکت تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پگاه تهران، طی مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونت اداری و برنامه ریزی ،مدیر روابط عمومی و رئیس حفاظت ایمنی و بهداشت از آرش قاسمی منفرد و فرید فتحی تقدیر شد.

سید جعفر میر مدیرعامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه تهران ضمن تقدیر از پزشکان این شرکت به مناسبت روز پزشک اظهار داشت: یکم شهریور زاد روز حکیم بوعلی سینا، بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام است که با گذر قرن ها، یکایک اعضای جامعه سلامت به او مفتخر و مدیونند.  این روز مناسبتی ویژه در تقویم کشور است، پاسداشت کسانی که برای حفظ ارزشمندترین موهبت خداوندی که همانا سلامت بشر است، سوگند یاد کرده اند و این عهد مقدس، گاه به بهای جان بوده است.

وی ضمن بیان نقش پزشک در جامعه با اشاره به فراگیری ویروس کرونا گفت: امسال در حالی این روز را گرامی می داریم که در ماه های اخیر، جامعه پزشکی، با بحرانی همه گیر مواجه بوده و با آمادگی حداکثری در مقابله با ویروس کرونا، تلاشی گسترده در تسری بهداشت و درمان برای آحاد جامعه به کار بسته تا همچون همیشه پیام آور سلامت در جای جای میهن عزیزمان باشند.

میر با قدردانی از تلاش‌ها و تدابیر قاسمی منفرد و فتحی پزشکان شرکت گفت: این عزیزان همواره در حفظ سلامت همکاران، رصد وضعیت سلامت کارکنان، نظارت بر رعایت موارد پزشکی و بهداشتی محیط کار، هدایت همکاران طی مراحل درمان جهت دریافت خدمات بهینه از مراکز پزشکی و درمانی تدابیر و تلاش بسیار روا داشته‌اند.

وی در پایان اظهار داشت : بهترین شیوه قدردانی از پزشکان در شرایط کنونی، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

در حاشیه این دیدار گزارشی از روند فعالیت های مقابله با کرونا ویروس و اقدامات انجام شده توسط قاسمی منفرد و فتحی پزشکان شرکت همچنین نازیلا شریف رئیس اداره حفاظت ایمنی و بهداشت ارائه شد.

میر ضمن تشکر از تلاش ها و خدمات ارزنده رضا مرادی رئیس کمیته کرونا و واحد حفاظت ایمنی و بهداشت،  اضافه کرد آنچه را که تمامی پزشکان خواستارند را از خالق توانا طلب می کنم تا در آینده ای نزدیک شاهد به ثمر نشستن تلاش این مدافعان سلامت و شکست این بیماری باشیم.

 

گفتنی است در پایان این مراسم لوح و هدایایی به رسم یاد بود به آرش قاسمی منفرد و فرید فتحی اعطا شد.