به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد : بزرگداشت ایثارگران در پگاه تهران

به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد : بزرگداشت ایثارگران در پگاه تهران

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور عبدالله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران ، سیدجعفرمیر مدیرعامل شرکت پگاه تهران ، خلیل بهروزی فر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و مهرداد وخشور مشاور امور ایثارگران شرکت صنایع شیر ایران و جمعی از فرماندهان و مسئولین بسیج استانی ، در روز سه شنبه ۱مهر ۱۳۹۹ در محل کارخانه پگاه تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ،در این مراسم عبدالله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام گفت: دفاع مقدس جاودانه ترین واژه در قاموس حماسه های ایران و سرنوشت سازترین آن در تاریخ این مرزو بوم است .

وی با اشاره به خاطرات دلاوری ها و رشادت های رزمندگان در ۸ سال جنگ تحمیلی افزود: امروزه مسئولیت ایثارگران دوچندان شده و میبایست دربرابر تحریمها هم قسم شده و برای افزایش میزان صادرات ، رشد اقتصادی و تولید ملی گامی استوار بردارند .

او با تاکید بر اهمیت ادامه راه شهدا در جبهه اقتصادی کشور و ضرورت هم قدمی همه اقشار کشور گفت: صنایع شیرایران با حدود ۱۱هزار نفر پرسنل نقش مهمی در اشتغال داشته و در بحث اشتغال حرف برای گفتن دارد و با بالابردن کیفیت محصولات ، آبرو برای کشور ایجاد می‌کند.

وی گفت: حدود یک هفتم صادرات لبنیات کشور به پگاه اختصاص دارد و در پنج ماهه ابتدایی سال علیرغم محدودیت های موجود و شرایط کنونی کشور ، ۳۵درصد رشد وزنی نسبت به سال قبل داشته و در حوزه صادرات برای نظام موثر بوده است .

قدوسی بیان کرد: شرکت پگاه سعی داشته در سال جهش تولید در حوزه مسئولیت اجتماعی به نحو احسن نقش ایفا کند و در این راستا و تکریم جامعه پزشکی و پرستاران بیش از یک میلیارد ریال در سراسر کشور محصولات ایمنی بخش به بیمارستان های کشور اهدا شد .

سید جعفر میر مدیر عامل پگاه تهران ضمن گرامیداشت یاد و نام ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی ، استفاده از دستاوردهای دفاع مقدس را گامی برای جهش تولید دانست و گفت:مدیران ایثارگر با ادامه راه رزمندگانی که شجاعانه از مرز و بوم خاک ایران دفاع کردند میتوانند نقش موثری در اهداف توسعه ای کشور داشته باشند .

گفتنی است در این رویداد تمامی شرکتهای تابعه پگاه به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط غیر حضوری در مراسم حضور داشتند و از جانبازان و ایثارگران تقدیر شد  .