به پاس فعالیتهای ارزشمند در جلب رضایت مشتریان : لوح و تندیس استانی ” حمایت از حقوق مصرف کنندگان ” به پگاه تهران اهدا شد

به پاس فعالیتهای ارزشمند در جلب رضایت مشتریان : لوح و تندیس استانی ” حمایت از حقوق مصرف کنندگان ” به پگاه تهران اهدا شد

شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، برای پنجمین بار متوالی، لوح و تندیس استانی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، به پاس فعالیتهای ارزشمند در جلب رضایت مشتریان لوح و تندیس استانی ” حمایت از حقوق مصرف کنندگان ”به پگاه تهران اهدا شد.
هشتمین همایش استانی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور یداله صادقی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران و جمعی دیگر از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی سه شنبه ۱۹ اسفندماه در محل هتل اسپیناس برگزار شد .

در این مراسم سید جعفر میر مدیر عامل پگاه تهران ، برای پنجمین بار لوح حمایت از حقوق مصرف کننده را دریافت نمود . مدیرعامل پگاه تهران با بیان اینکه این لوح را در نتیجه تلاش تمامی همکاران این مجموعه با هدف رعایت حقوق مصرف کنندگان ، پاسخگویی به مشتریان و اخذ مجوزها و استانداردها دریافت کرده‌ایم ،مراتب خوشنودی خود را از دریافت این تندیس ابراز نمود .

در همین راستا و در پی ارزیابی و پایش های صورت گرفته از شرکتها و سازمانها ، پگاه تهران موفق به اخذ لوح تقدیر از جهادگران عرصه صنعت و سلامت در پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا شد .

مدیر عامل پگاه تهران در گفتگو با خبرنگار صداو سیما تصریح کرد : در حالیکه بسیاری از شرکتها در شرایط شیوع بیماری و مشکلات پیش آمده از آن ناچار به تعطیلی شده اند این شرکت با تجهیز و رعایت پروتکلهای بهداشتی توانست بدون تعطیلی ، به تولید محصولات سلامت محور برای جامعه بپردازد و کمترین میزان آسیب دیدگی را داشته باشد که پایش های سرزده صورت گرفته از سوی سازمانهای نظارتی نیز گواه بر این موضوع است .
سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان به طور سالیانه شرکت هایی که استانداردها و تاییدیه های مربوط به میزان رضایتمندی مشتریان را دارند پس از بررسی های سختگیرانه انتخاب و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان را به آنها اهدا میکند .
لازم به ذکر است در میان تمامی شرکتهای فعال،  پگاه تهران توانست با کسب امتیاز بالایی ، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید .