تبریک مدیرعامل پگاه تهران به مناسبت روز حمل و نقل

تبریک مدیرعامل پگاه تهران به مناسبت روز حمل و نقل

مدیر عامل پگاه تهران ۲۶ آذر ماه  را که در تقویم کشور به نام روز حمل و نقل نامگذاری شده است را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران سید جعفر میر مدیر عامل پگاه تهران در روز ۲۶ آذر ماه که به نام روز حمل و نقل نامگذاری شده است از فعالان این عرصه بویژه رانندگان حمل شیر خام ،همکاران واحد حمل و نقل شرکت ، رانندگان سرویس های پرسنل و رانندگان واحد توزیع بازارگستر صنایع شیر ایران با اهدای گل و لوح تقدیر این روز را تبریک گفت .

وی در این دیدار گفت : ۲۶ آذرماه سال ۶۲ در دفترسترگ انقلاب اسلامی، صحنه جهاد و هم آوردی فعالان بخش حمل ونقل کشوراست. روزی که با فرمان بنیانگذارانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره) درپشتیبانی از خطوط مقدم جبهه و تامین مایجتاج عمومی کشوربه زیبایی و شکوه ثبت شده و زمینه ساز تحول درصنعت حمل ونقل کشور گردیده است ، بگونه ای که امروزه شاهد گسترش فعالیت ها   و اثربخشی بیش از پیش خانواده بزرگ حمل و نقل در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هستیم. بخش حمل ونقل به عنوان زیرساخت توسعه، عامل مهم تحرک بخشی اقتصاد است و کارآمدی و توانمندی آن توسعه همه جانبه کشوررا موجب خواهد شد .

میر افزود : حمل و نقل در واقع خط مقدم ارتباط با مشتریان بوده و همواره پرچم پگاه در دستان ایشان در سطح شهرها و کشور به گردش درآمده و زبان گویای شرکتهای صنایع شیر می باشند .