تجلیل مدیر عامل از مربیان ورزش پگاه تهران

تجلیل مدیر عامل از مربیان ورزش پگاه تهران

در راستای مسئولیت اجتماعی و اهمیت گذاری به مقوله حفظ سلامت بدن برای همکاران ، مدیرعامل پگاه تهران از مربیان ورزشی و مسئول تربیت بدنی پگاه تهران تقدیر کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران  ، سید جعفر میر مدیر عامل پگاه تهران ضمن تاکید براهمیت حفظ سلامت جسم در میان پرسنل بویژه در ایام کرونا از مسئولین و مربیان ورزشی این شرکت که سالها خدمت صادقانه به این مجموعه داشته و سعی در اجرای برنامه های ورزشی متنوع در طول سالیان همکاری داشتند افزود : در شرایطی که بیماری کرونا قابل کنترل بود با رعایت پروتکل های بهداشتی ، امکان حضور همکاران در سالن ورزشی بوده ولی در حال حاضر با توجه به الزام بسته شدن مکان های عمومی ، می بایست راهکاری جهت ضرورت انجام حرکات ورزشی در خانه از طریق شبکه های اجتماعی و فرهنگسازی آن توسط مربیان و مسئولین ورزش شرکت ایجاد گردد .

وی افزود : در شرایط کنونی که امکان انجام ورزش در بیرون خانه کم شده است، فعال بودن تا حد امکان، اهمیت بسیار زیادی دارد و این برنامه نیز باید بصورت روزانه اجرا گردد .

به همین مناسبت مدیر عامل پگاه تهران از سیروس نظری مسئول تربیت بدنی و مربیان ورزش علی چمنزاد و ستاره آزادی که سالها با مجموعه پگاه همکاری داشتند با اهدای لوح ، هدیه و بسته محصولات تقدیر کرد .