توسعه بازار در سراسر کشور

توسعه بازار در سراسر کشور

با استعانت از خداوند و در راستای توسعه بازار و حل مشکلات شرکتهای گروه به ویژه در این حوزه مهم و حیاتی و در ادامه جلسات و بازدیدها، مسائل و مشکلات استان های لرستان و مرکزی امروز با حضور علی رومی مدیر عامل هلدینگ و تیم همراه از جمله مدیران عامل مناطق ۴ و ۵ بازارگستر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و با برگزاری جلسات تخصصی با همکاران شعبه و کارخانه لرستان و هم چنین شعبه و کارخانه صنایع لبنی اراک(صلا) و اطلاع از آخرین مسائل فروش و توزیع محصولات برای رفع مشکلات بازار، تصمیماتی اتخاذ شد. لازم به ذکر است در این جلسات شرایط فروش، توسعه بازار، کیفیت محصولات، مطالبات مالی شرکت صنایع لبنی اراک، میزان دریافت شیرخام، سهمیه بندی فروش محصولات و هم چنین اطلاع از مشکلات و موانع تولید و بررسی موانع برای حضور پررنگ برند صلا و تولیدات این شرکت در بازارهای سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفت. علی رومی بر فروش قدرتمند محصولات برند پگاه و صلا در سراسر کشور به خصوص بر اساس بودجه و هدف اعلام شده، لزوم مغایرت گیری و پرداخت مطالبات به موقع شرکت های تولیدی توسط شرکت های بازارگستر و تلاش شرکت های تولیدی در جهت تولید محصولات با کیفیت، متناسب سازی قیمت محصوِلات صلا با برند پگاه و حرکت به سمت تدوین استراتژی دقیق و اجرایی فروش محصولات، تاکید نمودند. ایشان استفاده بهینه و با راندمان بالا از برند دوم در هلدینگ که مربوط به شرکت صنایع لبنی اراک با عنوان صلا می باشد را یکی از اصول علم بازاریابی و فروش در توسعه بازارهای فروش، افزایش حضور ویترینی در مغازه ها، بالا بردن ضریب نفوذ در بازار و جذب مشتری بیشتر عنوان کردند و مهمترین استراتژی هلدینگ را توسعه فروش با برندهای پگاه و صلا اعلام نمودند.

برگرفته از سایت صنایع شیر ایران // روابط عمومی پگاه تهران