حضور پگاه تهران در اولین همایش و نمایشگاه تاریخ محلی استان خراسان رضوی

حضور پگاه تهران در اولین همایش و نمایشگاه تاریخ محلی استان خراسان رضوی

اولین همایش و نمایشگاه تاریخ محلی استان خراسان رضوی در محل کتابخانه اسناد ملی دوشنبه ۱۸ آذر ماه ، افتتاح شد .

این نمایشگاه به منظور معرفی و بازشناسی فرهنگ های مختلف بومی و محلی استانها و کمک به شناخت ریشه ، پشتوانه و تعلق های علمی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی
این جوامع در قالب سلسله نمایشگاههای تاریخ محلی در محل کتابخانه اسناد ملی در تالار بین المللی قلم به مدت یک هفته تا تاریخ ۲۸ آذر ماه ادامه خواهد داشت .

       

 

مراسم افتتاحیه با حضور و سخنرانی برخی از مدعوین منجمله : آقای شیخ مدیر مرکز استان خراسان ، رییس مجمع نمایندگان خراسان ، دکتر حیدری رییس شورای شهر مشهد ، استاندار استان خراسان آقای رزم حسینی ، مشاور عالی ریاست سازمان اسناد حجت الاسلام نورالهیان و ریاست سازمان اسناد کتابخانه ملی خانم بروجردی و … برگزار گردید .

این نمایشگاه با محوریت شناساندن هرچه بیشتر تاریخ ، فرهنگ و صنعت استان خراسان رضوی در قالب نمایش آثار نفیس ، تاریخی و اجرای برنامه های سنتی
و معرفی صنایع برجسته استان خراسان و با پیش بینی بازدید بیش از ۴ هزار نفر از کتابخانه اسناد ملی بصورت روزانه به مدت یک هفته در این مکان دایر خواهد بود .

شرکت پگاه تهران در این مراسم ضمن پذیرایی از مهمانان با شیر ۲۰۰ سی سی استریل و کیک های تهیه شده با پودر کیک پگاه و همچنین ایستگاه سمپل و معرفی کافی میکس ها میزبان مهمانان ارجمند این همایش و نمایشگاه بود .