در بازدید مدیرکل دامپزشکی استان تهران مطرح شد: حمایت پگاه تهران از طرح های پاستور کردن شیرهای سنتی

در بازدید مدیرکل دامپزشکی استان تهران مطرح شد: حمایت پگاه تهران از طرح های پاستور کردن شیرهای سنتی

مدیر کل دامپزشکی استان تهران در بازدید از پگاه تهران خواستار حمایت و همکاری همه جانبه پگاه در طرحهای پاستور کردن شیرهای سنتی و شناسایی دامداری های غیر فعال و بازگرداندن آنها به چرخه تولید و توزیع شیرخام شد.

سیدعلی سید بابایی مدیر کل دامپزشکی استان تهران طی بازدید از پگاه تهران و خودارزیابی مجموعه دامپزشگی در تعامل با پگاه تهران پرداخت و خواستار همکاری همه جانبه پگاه با سازمان دامپزشکی در راستای پاستور کردن شیرهای سنتی به منظور افزایش سطح سلامت در جامعه و کاهش خطرات مصرف شیرهای سنتی شد و افزود : با شناسایی دامداری های غیر فعال در استان تهران و بازگرداندن آنها به چرخه تولید میتوان کمک شایانی به افزایش سطح دریافت شیرخام و در نتیجه شاهد تولیدات بیشتر محصولات در پگاه تهران بود و پیشنهاد شد به همین منظور کارگروهی با همکاری پگاه تهران و سازمان دامپزشکی  تشکیل گردد .

سیدجعفر میر مدیرعامل پگاه تهران ضمن ابراز رضایت از بهبود تعامل پگاه تهران با تغییر مدیریت در سازمان دامپزشکی تصریح کرد : بیشترین حجم صادراتی محصولات پگاه تهران به روسیه و اتحادیه اوراسیا با تاییدات و مجوزهای اخذ شده از سازمان دامپزشکی صورت می گیرد .

وی در خصوص پیشنهادات مطرح شده در جلسه در خصوص تشکیل کارگروه و افزایش سطح تعامل دو شرکت ، آمادگی همه جانبه پگاه تهران را از اقدامات سازمان دامپزشکی در راستای بهبود و افزایش سطح سلامت در جامعه اعلام کرد و افزود مسئله سلامت و میزان سرانه مصرف لبنیات در کشور نیازمند کمک و همکاری تمامی سازمانهای زیربط بوده و باید تمامی ارگانها در تعامل با یکدیگر تمرکز خود را به این مساله اختصاص دهند .

در این مراسم که علی محمدی مقدم معاون نظارت بر بهداشت عمومی و علیرضا بهتر رییس امور مالی سازمان دامپزشکی استان تهران نیز حضور داشتند از خطوط تولیدی و باغ موزه پگاه تهران بازدید کردند .