در راستای آیین نکوداشت و تجلیل از بازنشستگان: سید جعفر میر از پرسنل بازنشسته شرکت تقدیر کرد

در راستای آیین نکوداشت و تجلیل از بازنشستگان: سید جعفر میر از پرسنل بازنشسته شرکت تقدیر کرد

در راستای آیین نکوداشت و تجلیل از بازنشستگان:
سید جعفر میر از پرسنل بازنشسته شرکت تقدیر کرد

مراسم تجلیل از پرسنل بازنشسته شرکت شیرپاستوریزه پگاه تهران با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیرپاستوریزه پگاه تهران در این مراسم که ظهر امروز، چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ برگزار شد، سید جعفر میر مدیر عامل شرکت، در راستای تقدیر از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر همکاران این شرکت که پس از سال ها خدمات شایسته به افتخار بازنشستگی نایل شدند علاوه بر تجلیل از محمدرضا جوادیان پرسنل بازنشسته شرکت و اهداء لوح تقدیر، از زحمات همسر ایشان نیز تقدیر و تشکر به عمل آورد.

سید جعفر میر بازنشستگی را شروع دوران جدیدی دانست و با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشستگان گفت: بازنشستگان افرادی هستند که ۳۰ سال از گرانبها‌ترین سال های عمر خود را وقف خدمت به مردم کرده و در سخت‌ترین شرایط و با امکانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به میهن اسلامی گام نهاده اند.

وی ضمن اشاره به کسب رتبه های برتر کشوری و استانی شرکت پگاه تهران، این مهم را مدیون بازنشستگان دانست که با خلوص نیت، تعهد و تخصص خویش در جهت پیشبرد اهداف شرکت از هیچ تلاشی دریغ نکردند. بی شک شکل گیری ، رشد و توسعه شرکت پگاه تهران در دستیابی به جایگاه فعلی مرهون تلاش و کوشش شبانه روزی و فداکاری این عزیزان است. این افراد سرمایه های گرانقدری هستند که باید از تجارب آنها در زمانهای حساس و خطیر استفاده کرد.

میر با قدردانی از همسر همکار بازنشسته به خاطر همراهی طی سال های خدمت همسرش، برای محمدرضا جوادیان همکار بازنشسته شرکت پگاه تهران آرزوی سلامتی، طول عمر با عزت و موفقیت کرد.

رضا مرادی معاون اداری و برنامه ریزی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران نیز در این مراسم گفت: بازنشستگی پایان کار نیست و این شرکت همواره نیازمند تفکر، همراهی و همفکری عزیزان بازنشسته است که با کوله باری از تجربه همواره راه گشای فعالیت های سایر کارکنان هستند و در کنار نیروهای جوان، مسیر بهبود را برای سازمان هموار و به پویایی و رشد شرکت کمک می کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم لوح و هدایایی به رسم یادبود به محمدرضا جوادیان و همسر ایشان اعطا شد.