دومین یادواره شهدای کارگری در پگاه تهران برگزار شد

دومین یادواره شهدای کارگری در پگاه تهران برگزار شد

دومین یادواره شهدای کارگری همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور مدیران عامل ، فرماندهان و بسیجیان شرکتهای زیر مجموعه حوزه مقاومت بسیج کارگری ۵۰۵ امام سجاد ( ع ) یکشنبه ۸ مهر ، در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران برگزار شد .

آئین گرامیداشت دومین یادواره شهدای کارگری با حضور پیکر پاک و مطهر شهید گمنام عملیات والفجر ۸ ، عطر آگین و با ادای احترام حضار به مقام شامخ ایشان رسما افتتاح گردید .

سپس مهندس کاشانی زاده مدیر عامل پگاه تهران و میزبان مراسم ، ضمن ابراز خرسندی به منور و معنوی شدن فضای پگاه تهران با حضور این شهید گرانقدر ابراز امیدواری کرد ، به حرمت این شهید معظم بتوانیم با تلاش بیشتر در راه اعتلای نام ایران عزیز قدم برداریم .

در ادامه حاج مرتضی طاهری مداح اهل بیت حضار را به فیض رسانده سپس شورگشتی فرمانده پایگاه بسیج پگاه تهران و نویسنده کتاب نخلهای زخمی ، غزلی از این کتاب را قرائت و به مقام والای شهدا تقدیم نمود .

سردار حسینی معاونت فرماندهی بسیج اقشار و متخصصین تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بیان خاطراتی از عملیات والفجر ۸ پرداخته و رشادت دلیرمردان ایران سرافراز را در دفاع از میهن و ارزشهای اسلامی ستودند . وی افزود : امروز ایران اسلامی به تلاشهای شما سربازان جهبه تولید بیش از گذشته نیازمند بوده و به یاری و نصرت الهی با تلاش و توسل بر همه مسائل کنونی فائق خواهیم آمد .

آئین گرامیداشت دومین یادواره شهدای کارگری با تقدیر از خانواده معظم شهیدان صائمی و تیموری به پایان رسید .