دکتر سید ابراهیم حسینی مدیرعامل پگاه : کاهش مصرف شیر خطرناک است

دکتر سید ابراهیم حسینی مدیرعامل پگاه : کاهش مصرف شیر خطرناک است

نشست سراسری مدیران عامل شرکت های تابعه صنایع شیر ایران با حضور وجدانی رئیس هیات مدیره هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری
و حسینی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه ) در تبریز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ، در ابتدای این نشست وجدانی با اشاره به اهمیت موضوع سلامت در صنایع غذایی ، گفت : باید در بحث
سلامت صنایع غذایی و توسعه ای ، استراتژی ویژه برای مقابله با تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان داشته باشیم .

رئیس هیات مدیره هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری توجه به موضوع توسعه این هلدینگ را با اهمیت خواند و ضمن توجه به تولیدات
با کیفیت و قابل رقابت و سلامت محور ، از تلاش های صورت گرفته در سال ۹۷ برای تحقق این خواسته ، تقدیر کرد .

در ادامه این نشست ، حسینی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه ) با بیان اینکه عملکرد صنایع شیر ایران در سال ۹۷ بسیار مطلوب بوده ، به کاهش سرانه مصرف شیر در کشور اشاره کرد و گفت : کاهش سرانه شیر به ۷۰ کیلوگرم در سال می تواند زنگ خطری در زمینه سلامت عمومی جامعه باشد و ما باید تا حد ممکن قیمت تمام شده محصولات را کمتر کنیم .

حسینی با اشاره به لزوم توسعه تولید و ارتقای کیفیت محصولات ، برای حضور قدرتمند در بازارهای خارجی و توسعه صادرات ، تصریح کرد : تمامی مدیران صنایع غذایی باید موضوع صادرات را مورد توجه جدی قرار دهند چون عدم توجه به بازارهای جهانی ، شرکت ها را در سراشیبی سقوط قرار خواهد داد .

وی ضمن درخواست از مدیران مجموعه های مختلف مرتبط با صنایع غذایی برای توجه ویژه در تصمیمات در جهت محافظت از صنعت غذایی ، تاکید کرد : باید با تصمیم گیری های درست در جهت توسعه زیرساخت ها حرکت کنیم تا این صنعت همچنان در راه ارتقا سلامت جامعه ایران گام بردارد و به عنوان سرمایه ای برای بازنشستگان و آیندگان حفظ شود .

مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه ) بهره گیری از ظرفیت های مغفول مانده در شرکت های تابعه ، نوسازی دستگاه ها و توسعه محصولات جدید از مهم ترین سیاست های این شرکت خواند .

حسینی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۸ به عنوان سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب ، این سیاست گذاری را در راستای منافع کارگران و صنایع مختلف ،
به ویژه صنایع شیر ایران دانست و ابراز امیدواری کرد که سازمان ها و نهادهای مختلف با توجه به این شعار، نسبت به حمایت جدی از صنایع اقدام کنند .

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه ) با تاکید بر اینکه همه باید از توسعه صنعت حمایت کنند ، گفت : این توسعه باید با برنامه ریزی متناسب هر شرکت تعریف شود
و با همین رویکرد ، توزیع ثروت در میان شرکت های تابعه نیز با توجه به زیر ساخت ها و با توجیه اقتصادی و شرایط هر منطقه انجام شده است .

حسینی ضمن تاکید بر توسعه برنامه های رفاهی ، آموزشی و ورزشی برای پرسنل ، ایجاد امنیت شغلی و پرداخت به موقع حقوق و مزایای نیروی انسانی شرکت را از مهم ترین برنامه های پیش روی صنایع شیر ایران اعلام کرد .

وی در پایان از میزبانی نشست سراسری مدیران عامل شرکت های تابعه صنایع شیر ایران توسط مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی قدردانی کرد .