سرانه مصرف شیر و لبنیات در کشور پایین است

سرانه مصرف شیر و لبنیات در کشور پایین است

در نشست صمیمی فعالان حوزه نشریات تخصصی کشاورزی و غذا با دکتر حسینی مطرح شد

سرانه مصرف شیر و لبنیات در کشور پایین است

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات روز سه شنبه تعدادی از فعالان حوزه نشریات، مجلات و خبرگزاری‌های تخصصی کشاورزی و غذا با دکتر حسینی دیدار و گفتگو کردند.
برپایه این خبر در این دیدار که برخی مدیران شرکت پگاه هم حضور داشتند سید ابراهیم حسینی مدیرعامل شرکت پگاه ضمن خوش‌آمد گویی به خبرنگاران تخصصی حوزه کشاورزی از حضور آن‌ها در صنایع شیر و همکاری با آن‌ها به‌ویژه در طرح مشکلات صنعت شیر اظهار خوشنودی کرد.
مدیرعامل شرکت پگاه، صنایع شیر ایران را بزرگ‌ترین مجموعه غذایی و لبنی منطقه اعلام کرد و گفت: نزدیک به ۲۸ درصد سهم بازار را دارد و بیشترین دریافت‌کننده شیر کشور است. وی ویژگی ممتاز پگاه را حضور در سراسر کشور دانست و تصریح کرد: پگاه نه‌تنها کارخانه‌های تولیدی و شرکت‌های کشت و صنعت و دام‌پروری در بسیاری از استانها دارد بلکه در حوزه توزیع و بازاریابی در تمامی استان‌ها حضور فعال دارد.

مدیرعامل شرکت پگاه همچنین در پایان به موضوع پایین بودن سرانه مصرف شیر و لبنیات در کشور اشاره کرد و خواستار فرهنگ‌سازی در مصرف لبنیات در بین مردم شد. برپایه این گزارش در ابتدای این نشست نیز مدیر روابط عمومی صنایع شیر ایران ضمن بیان اهمیت و نقش رسانه در جامعه امروزی و تأثیر آن بر نیازها و تفکرات مردم، به‌ضرورت توجه کافی به ارتباط با رسانه‌ها تأکید کرد و به تشریح سوابق قبلی همکاری موفق این تیم با صنایع شیر در موضوعاتی چون شیر مدارس، قیمت‌گذاری‌ها و به‌ویژه شیر خام، خانه شیر و سرانه مصرف پرداخت. همچنین در این نشست حاضران به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با شرکت پگاه اعلام کردند.
و اظهار داشتند در بیان مشکلات صنعت و ارائه راهکار ها استفاده از روشهای استدلالی و اقناعی موثرتر است و معتقد بودند نگاهشان به پگاه بعنوان یک برند ملی و کشوری بوده است.