مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در رونمایی از اقدامات جدید پگاه: 《پگاه》برند ملی است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در رونمایی از اقدامات جدید پگاه: 《پگاه》برند ملی است

حفظ و ارتقاء برند ملی 《پگاه》 و بازدهی مناسب برای ذینفعان، رسالت اصلی شرکت صنایع شیر ایران، است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در آئین رونمایی از اقدامات جدید شرکت صنایع شیر ایران، با اعلام این مطلب افزود: هم اکنون شرکت صنایع شیر ایران در مرحله پیچ تاریخی گذر از مرحله خوب به عالی، است.

وی توجه به استمرار و ارتقاء کیفیت، ارتقاء تصویر ذهنی برند، ارزش آفرینی، افزایش تولید، نوآوری، وحدت رویه و جلب رضایت مشتریان را محورهای پیش روی شرکت صنایع شیر ایران برشمرد و خواستار توجه جدی به این امر شد.

افتخاری، با اشاره به جایگاه مطلوب برند پگاه تصریح کرد: این فرصت، امکان توسعه بازارهای صادراتی و داخلی را در مقایسه با رقبا، فراهم می کند.

عبداله قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران نیز، تولید محصولات جدید، افزایش ارزش سبد محصولات، خودکفائی در حوزه تولید استابلایزر و قطعات فنی با تکیه بر توان متخصصان داخلی شرکت را از جمله اقدامات شاخص، برشمرد.

وی افزود: کسب ۳ تندیس استاندارد نمونه کشوری و لوح صنعت سبز، یکپارچه سازی فرمولاسیون محصولات تولیدی و تحقق ۹۸ درصد از سود را در ۹ ماهه سال جاری از دیگر اقدامات شرکت در سال جاری است.

ولی ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران نیز، توجه به اصل چابک سازی و تعالی سازمانی و بالا بردن بازدهی سرمایه ها را از اهداف پیش روی شرکت، برشمرد.

محمدرضا ویژه عضو هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران نیز تاکید کرد: بازنشستگان ذینفعان اصلی این شرکت هستند و سودآوری در راستای تامین منافع بازنشستگان افتخاری بزرگ برای پگاه است.

رونمایی بیش از ۲۵ محصول جدید، پرتال جامع پگاه و شعار تبلیغاتی با عنوان 《طعم خوش سلامتی 》از برنامه‌های این مراسم بود‌.

گفتنی است، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از خطوط تولید شرکت پگاه تهران نیز بازدید کرد.

در حاشیه این دیدار اکبر افتخاری به مناسبت سالروز جانبازی کاظم هادی ایثارگر پگاه تهران با اهدای لوح تقدیر و گل از وی تجلیل کرد.