انتشار دستاوردهای کسب شده، منجر به ایجاد احساس رضایت در ذینفعان، میشود و از جمله رسالتهای روابط عمومیها، است.
به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، بیژن رمضانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه با اعلام این مطلب افزود: انتشار اخبار و اطلاعات دستاوردهای حوزههای اقتصادی و بازار سرمایه شرکتهای متبوع، منجر به اعتلای برند و افزایش مطلوبیت میشود.
وی تصریح کرد: بازنشستگان ذینفعان اصلی این هلدینگ هستند و اطلاع رسانی دقیق از مسیر صحیح از جمله حقوق اصلی آنان، است.
او افزود: ایجاد درگاه شفافیت در صندوق بازنشستگی کشوری با رویکرد اطلاع رسانی صحیح به ذینفعان انجام شده و انتظار میرود در شرکتهای تابعه نیز به صورت رویه پیگیری و پیروی، شود.
رمضانی همچنین با اشاره به پتانسیل موجود در شرکتهای تابعه استانی، خواستار همگرایی بیشتر در راستای آگاهی بخشی، با بهره گیری از شبکههای نوین ارتباطی و کانونهای بازنشستگان، شد.
در این مراسم موسوی مدیر روابط عمومی پگاه تهران از صندوق بازنشستگی در جهت فروش محصولات پگاه بعنوان بنگاه اقتصادی درخواست مساعدت نمود و گفت با حمایت صندوق بازنشستگی و اعلام به شرکتها و سازمانهای تابعه خود جهت فروش محصولات پگاه در تعاونی و فروشگاهها تحت پوشش ، گام بزرگی در توسعه فروش سبد محصولی پگاه برداشته می شود .
گفتنی است، در این کارگاه آموزشی و با حضور حامد شمس رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به مباحث حوزه شبکههای اجتماعی، بحرانهای خبری، عملیات روانی و ضد رسانه، روابط عمومیهای نوین شبکهای و ترفندهای نوین روابط عمومی تجاری، نیز پرداخته شد.