مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی

مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی

مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی در بازدید از پگاه فارس: پگاه فارس خورشید درخشان صنایع شیر ایران است

به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران(پگاه) به نقل از هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی؛ مهندس علی رومی مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری روز یکشنبه ۴ بهمن ماه سال جاری در بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بسیار مطلوب این شرکت در رسیدن به اهداف پیش بینی شده در ۹ ماهه اول سال جاری، از این شرکت به عنوان خورشید درخشان صنایع شیر ایران یاد کرد.

علی رومی، در جمع مدیران ارشد هلدینگ همراه و کارکنان، ضمن تشکر از تلاش همه معاونین، مدیران، کارشناسان و کارگران عزیز این شرکت، عنوان کرد: یقیناً رشد صعودی و پیشرفت شگرف این شرکت در دستیابی به اهداف تعیین شده و حتی برداشتن گام هایی فراتر از این اهداف در گرو کار تیمی و تعامل سازنده و همدلی حاکم بر این مجموعه است.
وی ضمن تبریک کسب مجدد رتبه اول پگاه فارس در صنایع شیر ایران افزود: کسب رتبه اول شرکت پگاه فارس در بین شرکت های گروه صنایع شیر ایران و حفظ این رتبه طی چند سال متوالی، نشان از عزم جدی مدیران و کارکنان این شرکت و تلفیق کار و علم و نمونه بارز” خواستن، توانستن است”، می باشد.
مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی در پایان از همه کارکنان ومدیریت ارشد این شرکت خواست تا با کار و تلاش مضاعف و به روز شدن در همه زمینه ها، تمام توان خود را برای حفظ رتبه بسیار خوب این شرکت و خدمت به همه اقشار جامعه به خصوص بازنشستگان عزیز با تولید محصولات با کیفیت و سودآوری اقتصادی، حفظ کنند.
در ابتدای این بازدید دکتر حنیف پور، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس، ضمن خوش آمد گویی و ارایه مختصری از عملکرد شرکت درسال۹۴ از حضور مدیر عامل و هیأت همراه در پگاه فارس ابراز خرسندی نمود.

در این بازدید، همراهان مدیر عامل هلدینگ ضمن بازدید ازنمایشگاه محصولات جدید و خطوط تولید با آخرین دستاوردهای شرکت آشنا شدند.