با هدف بررسی و بهبود پروژه های فنی پگاه رخ داد : برگزاری ممیزی فنی و مهندسی پگاه تهران

با هدف بررسی و بهبود پروژه های فنی پگاه رخ داد : برگزاری ممیزی فنی و مهندسی پگاه تهران

مراسم اختتامیه چهارمین دوره ممیزی فنی پگاه تهران بصورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران حوزه فنی مهندسی و پروژه های شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، این ممیزی در دو حوزه اصلی “فنی تولید” و “تاسیسات” و ۲۲ زیر شاخه، با تلاش و دقت کلیه همکاران شرکت بالاخص ۳۰ ممیز حاضر، طی ۱۰ روز با تهیه گزارش تصویری از اقدامات موثر انجام شده، رفع نواقص ممیزی های قبلی و عدم انطباق های فعلی، و همچنین تکمیل چک لیست های مرتبط به انجام رسید و طی جلسه ای جهت بررسی و رتبه بندی نهائی به دفتر مرکزی ارائه شد.

در این مراسم با بیان شاخص های اصلی و روند طی شده ممیزی توسط نادر تاج الدینی معاون فنی و مهندسی شرکت پگاه تهران و توضیحات تکمیلی مدیران شرکت صنایع شیر ایران آغاز، و پس از ارائه گزارشات تصویری واحد های مختلف توسط ممیزان هر حوزه، پس از جمع بندی گزارشات از حاضرین در این ممیزی تقدیر شد .

در ادامه سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران تصریح کرد : ممیزی ها و نظارت های مستمر و دقیق کارشناسان حوزه فنی و همراهی  سایر واحدها، بر عملکرد ماشین آلات و تاسیسات و رفع نواقص و استفاده بهینه از توان و پتانسیل بالای موجود در شرکت ، منجر به تولیدی با کیفیت، ایمن توام با بهره وری بالا و نوآوری خواهد شد ،

در پایان یاد و خاطره مهرداد وخشور معاون فنی و مهندسی فقید شرکت صنایع شیر ایران با ذکر صلوات و فاتحه گرامی داشته شد .