مراسم تودیع و معارفه مدیر طرح و برنامه و رئیس خدمات پگاه تهران برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر طرح و برنامه و رئیس خدمات پگاه تهران برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر طرح و برنامه و بودجه و رئیس خدمات ، دوشنبه هفدهم خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، در مراسمی با حضور مدیرعامل ، معاونین و مدیران ، از طاهره هادی مدیر سابق طرح و برنامه و بودجه ، قدردانی و رضا بهرامیان بعنوان مدیر جدید این واحد معرفی شد .

سیدجعفر میر مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مدیر سابق این واحد ، گفت : با توجه به اینکه واحد طرح و برنامه از واحدهای کلیدی و استراتژیک این مجموعه می باشد  و نحوه محاسبات میزان تولید و فروش ، گزارشهای مدون و برنامه ریزی های مهم تامین و انبار شرکت از جمله وظایف مهم این واحد بوده و از محورهای اصلی توسعه و تداوم هر شرکتی می باشد لذا مدیر این واحد باید تمام تلاش خود را در جهت دستیابی به اهداف عالیه شرکت و در مجموع صنایع شیر ایران داشته باشد و از هیچ تلاشی در جهت بهبود اوضاع دریغ نکند.

در ادامه ضمن تقدیر از زحمات رضا بهرامیان در زمان تصدی ریاست واحد خدمات ، حمزه احمدی بعنوان سرپرست ریاست اداره خدمات و امور عمومی معارفه شد.

مدیرعامل پگاه تهران افزود : امید است با تغییرات ایجاد شده ، و علم به توانایی های این افراد ،شاهد رشد و درخشش این واحدها در جهت اعتلای برند پگاه بویژه پگاه تهران باشیم .