مزیت مصرف روزانه پنیر برای ورزشکاران

مزیت مصرف روزانه پنیر برای ورزشکاران

شاید بتوان گفت هیج کس به اندازه ورزشکاران به مواد مغذی و تغذیه مناسب احتیاج ندارد یا کسی به اندازه ورزشکاران از تغذیه مناسب سود نمی برد . به همین دلیل ما پنیر را برای این بحث انتخاب کردیم که یک غذای ایده آل برای ورزشکاران است .

وقتی بیشتر مردم در جستجوی ماهیچه سازی به همراه افزایش وزن نیستند ورزشکاران همواره خواستار این امر هستند .

پنیرهای خامه ای یا پر چرب مقدار بالایی کالری دارند و شرایط را برای ورزشکاران برای اضافه کردن وزن همراه با افزایش سطح کلسیم و پروتئین مناسب برای ایجاد استخوانها و ماهیچه ی محکم تر بهینه می کند .

ورزشکاران در واقع به یک نوع از چربی احتیاج دارند که برای آنها ماهیچه سازی کند و حین تمرین چربی های زائد را بسوزاند که این نوع از چربی به وفور در پنیر یافت می شود .
در و اقع چربی های نهفته به صورت انرژی آزاد می شوند و سلولهای چربی را به کمترین مقدار تبدیل می کنند .

پنیر سیستم ایمنی را قوی می کند و مانع بروز بسیاری از بیماریها می شود . اگر شما هم حین تمرین  بدنبال عملکرد بهتر و تاثیر پذیری بالاتری هستید پنیر یکی از بهترین
گزینه هاست .

پنیر حاوی مقدار زیادی ویتامین ب ۱۲ – زینک – سلنیوم – ویتامین آ  فسفر – سدیم می باشد که به هر چه بهتر انجام شدن سوخت و ساز بدن ورزشکاران کمک می کند .

مضاف بر اینها پنیر ها شامل پروبیتیک ( باکتری های خوب ) هستند که برای تنطیم فلور روده بکار می روند ایجاد و نگهداری محیط مناسب روده یرای سلامتی امری حیاتی است و باعث هضم صحیح غذا … و حتی عملکرد مناسب مغز و قلب می شود که ورزشکاران حقیقتا به آن نیازمندند .