هفتاد و دو سینه سرخ هجرت کردند

هفتاد و دو سینه سرخ هجرت کردند

باز هم پرچم عزای تو را افراشتیم ودرسوگ تو سیاه پوشیم . این پرچم عزا و لباس مشکی ما را به یاد کربلا و عاشورا می اندازد ، به یاد حماسه و شهادت ، به یاد عدالت و شجاعت ، به یاد مدینه و کوفه و کربلا ، به یاد نماز ، نیایش ، اشک ، سجاده ، قرآن ، جهاد ، امر به معروف و نهی از منکر . تو برای تشنگان حقیقت ، سیراب کننده جان و الهام بخش ایمانی .
ای حسین مظلوم 
هنوز هم در جان ما ، علقمه عطش جاری است و ما تشنه فراتیم . دل های مایک حسینیه پرشور است و خانه هایمان تل زینبیه وجبهه هایمان قتلگاه .
درحسینیه دل هایمان ، مرغ های محبت سینه می زنند و اشک های یتیمان ، درخرابه چشممان بی قراری می کنند . سینه های ما تکیه ای قدیمی است که با کتیبه های اشعار محتشم سیه پوش است .
در آن با کلید یا حسین باز می شود و زمین آن با اشک مژگان چشم ، آب و جارو می شود . ما دل های خود را وقف توکرده ایم ، یا حسین توخودت این وقف نامه را امضا کرده ای .
براین این ادعا ، خیلی سند و شاهد داریم . اینکه شوق کربلا در دل و شور شهادت در سر داریم ، اینکه هیچ روزی بی یاد تو بر ما نمی گذرد و هیچ مجلس و محفلی بدون سلام بر تو شکل نمی گیرد و هیچ امر به معروف و نهی از منکرجز با الهام از قیام تو انجام نمی یابد . اینکه تربت تو زینت سجاده های ما است ، اینکه اشک عزای تو ، شستشو دهنده
چشم و چهره گناهکار ماست .

هفتاد و دو سینه سرخ هجرت کردند 

با سرور آفتاب بیعت کردند

رفتند و به دریای ابد پیوستند

چون رود ، به اصل خویش رجعت کردند

 امام حسین ( ع ) : « هرکس حق معبودیت خدا را به ‏جا آورد ، خداوند بیش از حدّ انتظار و کفایتش به او عطا مى‏ کند » .

فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد .