هفته تربیت بدنی و ورزش گرامی باد

هفته تربیت بدنی و ورزش گرامی باد

هفته تربیت بدنی هرساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان بـه منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی ، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه بـه ورزش های همگانی برگزار می شود . انسان برای رسیدن به کمال انسانیت در مسیر الهی نیاز به تقویت و تربیت روح و وجود انسانی خود را دارد و این امر میسر نمی شود مگر با ” تربیت بدنی با ورزش “.

هفته تربیت بدنی مخصوص قهرمانان ورزشی نیست چون این عزیزان در جای دیگر و به وقتش تقدیر می شوندو به فراوان دیده خواهند شد . هفته تربیت بدنی مخصوص خادمانی است که در ترویج ورزش نقش پر رنگی داشته اند . مادارن و پدران مهربان که به فرزند ورزشکاراشان صادقانه خدمت می کنند ، به مربیان عزیز که توانسته اند استعداد های ناب را از سر مسئولیت اجتماعی خود پیدا و تحویل تیم ملی بدهند . باید از مربیانی تقدیر کرد که با وجود مشغله فراوان با روی گشاده در سالنهای این شهر در جهت سالم نگه داشتن نیروهای فعال این مملکت زحمت می کشند .

این هفته را به همه پدر و مادران خوب سرزمینمان که فرزند ورزشکار پرورش داده اند ، به همه مربیان زحمت کش ، به اساتید تربیت بدنی ، به معلمین ورزش سرزمینمان ، به مربیان فعال ورزش همگانی تبریک عرض نموده و به همه عزیزان خسته نباشید می گوییم .

تربیت بدنی واژه ای اسـت بـه وسعت رشد و تربیت و کمال انسان کـه با تقویت و تربیت تمامی ابعاد وجودی انسان جسمانی ، روحانی ، تعقلی ، اجتماعی و اعتقادی انسان را به کمال می رساند .

” هفته تربیت بدنی گرامی باد “