همایش سراسری مدیران شعب فروش سراسر کشور در پگاه تهران برگزار شد

همایش سراسری مدیران شعب فروش سراسر کشور در پگاه تهران برگزار شد

صبح امروز دوشنبه ۳۰ مهر ،  با حضور دکتر حسینی مدیر عامل ، دکتر مطلق معاونت بازاریابی و هماهنگی توزیع و فروش  و جمعی از مدیران شرکت صنایع شیر ایران ، مدیران عامل شرکتهای بازارگستر مناطق و پخش سراسری بازار گستر پگاه و مهندس کاشانی زاده مدیر عامل پگاه تهران ، همایش سراسری مدیران شعب فروش سراسر کشور در پگاه تهران برگزار شد .

در ابتدا دکتر مطلق ضمن تشکر از برپایی این جلسه به میزبانی پگاه تهران ، هدف از برگزاری این جلسه را بیان دیدگاهها و استراتژیهای حوزه بازار و مسایل و چالشهای پیش روی این حوزه برشمرد و افزود : انتخاب طرحهای برتر و به اشتراک گذاشتن تجربیات و مرور اهداف پیش رو از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود .

مهندس کاشانی زاده نیز ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این مراسم ابراز امیدواری کرد ، تا با تاسی به رهنمودهای ارزشمند مدیر عامل محترم شرکت صنایع شیر ایران و بهره مندی از تجربیات ارزنده حاضرین در شکوفایی هر چه بیشتر برند معزز شرکت سهیم باشیم . وی مدیران فروش را نوک پیکان جبهه فروش دانسته ، افزود :  بی تردید بهترین طرحها و پیشنهادات از سوی ایشان به شرکتهای تولیدی منعکس خواهد شد .

در ادامه حاضرین خود را معرفی نموده و تعدادی از ایشان به بیان چالشهای پیش روی حوزه فروش پرداختند .

سپس دکتر حسینی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران ، ضمن تقدیر از عملکرد مثبت مدیران فروش در راستای افزایش سهم بازار بویژه در شرایط حساس کنونی کشور  تقدیر و تاکید کرد تا فاصله میان شرکتهای تولید و توزیع کمتر و نیاز بازار در تولید محصولات ملاک عمل قرار گیرد .

دکتر حسینی تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی را ملاک عمل دانسته ،  اضافه کرد : تمام تلاش ما بر خوداتکایی در تامین مواد اولیه و حرکت به سمت سودآوری ضمن حفظ کیفیت محصولات تولیدی است .

این همایش با تقدیر از مدیران برتر شرکت صنایع شیر ایران و تجلیل از مدیران شعب ادامه یافت .