همزمان با روز جهانی سالمند انجام شد: دیدار مدیرعامل پگاه تهران با سالمندان

همزمان با روز جهانی سالمند انجام شد: دیدار مدیرعامل پگاه تهران با سالمندان

به مناسبت گرامیداشت روز سالمند، مدیرعامل پگاه تهران، از سرای سالمندان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، سازمان ملل در سال ۱۹۸۲ شورای جهانی سالمندی را تشکیل داد و در همان سال طرحی را برای تعیین یک روز جهانی برای سالمندان ارائه داد تا اینکه در سال ۱۹۹۰ این شورا اول اکتبر را روز جهانی سالمندان تعیین کرد.
به همین منظور و به پاس صیانت از مقام سالمندان ، سید جعفر میر مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران و سید عباس موسوی مدیر روابط عمومی ، دهم مهرماه ۹۹ در روز جهانی سالمند ، از آسایشگاه ابن سینا سالمندان بازدید و با اهدای گل و محصولات از آنان دلجویی و عیادت نمودند .
مدیرعامل پگاه تهران گفت : در راستای انجام مسئولیت اجتماعی بر خود وظیفه دانستم تا با عیادت و شنیدن صحبت های سالمندان گرامی با آنان همدردی کرده و تا ذره ای از چشم انتظاری آنان نسبت به فرزندان و عزیزانشان کاسته شود.

او سالمندان را سرمایه های ارزشمند معنوی توصیف کرد و افزود: همه باید در بهبود سبک زندگی سالمندان، گام برداریم.
مدیر روابط عمومی پگاه نیز ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به سالمندان ، مدیران و پرسنل آن مجموعه به نقل از یکی از معاونین خانه سالمندان ابن سینا افزود: با توجه به اینکه این مجتمع، هیچ کمکی از ارگانهای دولتی دریافت نمیکند نیازمند حمایت مجموعه های بزرگ ، سازمان ها و افراد نیکوکار بوده و چنانچه امکان کمک مالی داشته باشند میتوانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب ۱۸۳۶۸۰۰۱۴۱۷۰۱ بانک سپه به نام آسایشگاه سالمندان ابن سینا واریز نمایند .