همزمان با روز های جهانی غذا و پوکی دانشجویان و دانش آموزان از پگاه تهران بازدید نمودند

همزمان با روز های جهانی غذا و پوکی دانشجویان و دانش آموزان از پگاه تهران بازدید نمودند

همزمان با همزمان با روزهای جهانی غذا و پوکی استخوان و با هدف ترویج فرهنگ تغذیه سالم بویژه  شیر و فرآورده های شیری ،طی ۵ دوره بیش از ۵۰۰ نفر از دانشجویان و دانش آموزان از پگاه تهران بازدید نمودند .

در ابتدای این مراسم پس از توزیع بروشورهای آموزشی ، مهندس فکری سفیر سلامت پگاه تهران ، ضمن معرفی تاریخچه شرکت پگاه تهران با قدمتی بیش از ۶۰ سال به عنوان اولین شرکت تولید شیر و فرآورده های شیری در ایران ، طرح سفیران سلامت این شرکت را حرکتی ملی در جهت رشد و بالندگی نسل آینده خوانده و ابراز امیدواری کردند این تعامل موثر تداوم یابد .

سپس خانمها علی مددی و عقیلی ، دانش آموزان را با فواید شیر و فرآورده های شیری به ویژه نقش آن در جلوگیری از ابتلا به بیماری پوکی استخوان ( مرگ خاموش ) آشنا نمودند .

در پایان ، ضمن پذیرایی بازدید کنندگان ایشان از خطوط تولید بازدید نموده و از نزدیک با روند فرآوری شیر و فرآورده های شیری آشنا شدند .

شایان ذکر است روابط عمومی پگاه تهران فرهنگ سازی در حوزه تغذیه سالم ، ترویج مصرف شیر و فرآورده های شیری ، معرفی دستاوردهای شرکت ، ارتقای برند و افزایش سهم بازار را رسالت کاری خود  دانسته و این بازدید ها را در قالب طرح سفیران سلامت آغاز نمود .

سفیران سلامت با ارائه توضیحات کامل ضمن در نظر گرفتن اقتضائات سنی و … بازدیدکنندگان را با تاسیس شرکت ، مراحل پاستوریزاسیون ، استریلیزاسیون ، معرفی انواع محصولات شرکت خصوصا محصولات پروبیوتیک و سلامتی بخش آشنا می پس از آن ضمن پذیرایی از خطوط تولید بازدید می کنند .

گفتنی است از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴۰۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان در گروه های مختلف از پگاه تهران بادید نموده اند .