همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز انجام شد: تقدیر از ایثارگران صنایع شیر ایران

همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز انجام شد: تقدیر از ایثارگران صنایع شیر ایران

با حضور مدیر و دبیر بازرسی شورای عالی مشاوران در امور وزرا و ایثارگران، مراسم تقدیر از ایثارگران و جانبازان شرکت صنایع شیر ایران، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، با حضور عبداله قدوسی مدیرعامل و محمدعلی کارگر مطلق مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران صنایع شیر ایران، مراسم تقدیر از ایثارگران پگاه، برگزار شد.

در این مراسم محمد مرزبان مدیر بازرسی شورای عالی مشاوران در امور وزرا و ایثارگران و رضا رحیمی نسب دبیر شورای عالی مشاوران وزرا در امور ایثارگران و مدیرکل اصلاح لوایح پارلمان بنیاد شهید نیز، حضور داشتند.

عبداله قدوسی با اشاره به کسب رکورد دریافت شیرخام، صادرات و سود شرکت در سال جاری تصریح کرد: از قشر معظم ایثارگران انتظار می‌رود همانگونه که در طول ۸ سال دفاع مقدس با جانفشانی از تمامیت ارزی کشور دفاع کردند، در خط مقدم جبهه تولید نیز بیش از پیش، بدرخشند.

محمدعلی کارگر مطلق نیز با اشاره به حضور ۱۰۹۸ نفر خانواده شهدا، ایثارگر و جانباز به‌عنوان همکار صنایع شیر ایران افزود: این آمار ۱۰ درصد همکاران پگاه را به خود اختصاص داده‌ که مایه مباهات این شرکت است.

گفتنی است در این مراسم از ۶  نفر جانباز پگاه تهران آقایان حاج کاظم هادی ، سید عباس مظهری موسوی ، خلیل کمال خانی ،صمد زارعی ،جمشید ابرهیمی فر و برات محمدی توسط مدیر عامل تجلیل شد .