پگاه تهران سربلند از HSEE

پگاه تهران سربلند از HSEE

مدیریت HSEE وزارت صنعت ، معدن ، تجارت از پگاه تهران در خصوص بازرسی از رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جهت پیشگیری از شیوع کرونا در شرکت و اقدامات صورت گرفته در حوزه ایمنی و بهداشت ، محیط زیست و انرژی بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، چهارشنبه ۲۳ مهرماه ، خیراللهی مدیر HSEE وزارت صنعت ، معدن و تجارت جهت بازرسی از رعایت شیوه نامه های پیشگیری از کرونا در پگاه تهران حاضر و از اقدامات صورت گرفته در حوزه های ایمنی و بهداشت ، محیط زیست و انرژی در شرکت بازرسی بعمل آورد .

در این جلسه که به میزبانی پگاه تهران با حضور اعضای اصلی کمیته کرونا شامل معاونین اداری ، کیفیت ، فنی و مدیران اداری ، روابط عمومی و رئیس اداره HSE تشکیل شد ، مدیرعامل پگاه تهران به شرح گزارشی از هزینه های چند میلیاردی در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا پرداخت و گفت : علیرغم بحرانهای اقتصادی و در راستای اهمیت نیروی انسانی ,بعنوان بالاترین سرمایه ، این شرکت تمامی هزینه ها را متحمل شده است .

در ادامه مرادی معاون اداری ، برنامه ریزی و منابع انسانی ، به تشکیل جلسات منظم کمیته کرونا در راستای تکریم نیروی انسانی اشاره کرد و گفت :تمامی الزاماتی که دولت در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام کرده ، به طور کاملا جدی و موکد در شرکت رعایت می شود و با در اختیار قرار دادن تمامی اقلام اعم از ماسک ، محلول های ضدعفونی کننده و سایر امکانات سعی بر کنترل این بیماری در بین همکاران ، خانواده ها و جامعه داشته است .

موسوی مدیر روابط عمومی نیز به اجرای الزامات بهداشتی و ایمنی در شرکت اشاره کرد و گفت ، وضعیت رعایت نکات پروتکل های بهداشتی در پگاه تهران به گونه ای بوده است که سایر کارخانه های مواد غذایی ، از این شرکت الگو برداری کرده اند .

در ادامه مراسم شریف رئیس HSE پگاه تهران کلیپی از اقدامات صورت گرفته در خصوص  پیشگیری از کرونا ارائه نمود و به بهسازی سالن های تولید در این زمینه اشاره کرد .

در پایان ، خیراللهی از سالنهای تولید و تصفیه خانه در زمینه کنترل بیماری کرونا ، ایمنی و بهداشت و محیط زیست و انرژی بازدید و بازرسی بعمل آورد و اقدامات صورت گرفته در پگاه تهران را بسیار رضایت بخش اعلام کرد .