کسب مقام سوم پگاه تهران در ماراتن ۶ ماهه صنایع شیر ایران

کسب مقام سوم پگاه تهران در ماراتن ۶ ماهه صنایع شیر ایران

پگاه تهران در بررسی عملکرد ۶ ماهه  توانست رتبه سوم شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران را کسب کند .
به گزارش روابط عمومی پگاه تهران در جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران که با حضور مدیران ارشد صنایع شیر ، مدیران عامل شرکت های گروه پگاه به صورت ویدئو کنفرانس ، ابرگزار شد.
در بخش نخست این رویداد عبدالله قدوسی مدیر عامل صنایع شیر ایران در تشریح شاخص ها گفت: عملکرد شش ماهه اول سال ۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حوزه های دریافت روزانه شیر خام با ۱۸ درصد و در بخش فروش مقداری با ۸ درصد رشد همراه بوده است .
وی افزود : با توجه به آهنگ رشد مداوم که نشان از رویه مدیریتی صحیح حاکم بر صنایع شیر است نشان داده که ما خوب بوده ایم اما برای عالی بودن باید تلاش کنیم.
در ادامه نشست ،نادری به ارائه گزارش در خصوص نحوه شاخص های ارزیابی شرکت ها پرداخت و بر اساس گزارشات تحلیلی ، آماری ارزیابی شده ، پگاه تهران با کسب ۷۹۸ امتیاز توانست رتبه سوم صنایع شیر ایران را پس از پگاه اصفهان و پگاه گلپایگان کسب نماید.
در این مراسم از زحمات سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران با کسب رتبه سوم و رشد ۸۰ درصدی بودجه توسط مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تقدیر شد .

بر پایه این گزارش، شرکت های پگاه فارس و همدان نیز از میان شرکت‌های کشت و صنعت و دامپروری، رتبه برتر را کسب کردند و در حوزه فروش شرکت بازار گستر پگاه منطقه پنج نیز به عنوان شرکت برتر توزیعی معرفی شد.

طی بررسی عملکرد شش ماهه اول شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران، شرکت‌های شیر خشک نوزاد و آتیه پگاه حائز رتبه برتر شدند و شرکت پگاه خوزستان هم توانست بیشترین میزان رشد را محقق کند.

گفتنی است، در این نشست که به میزبانی پگاه تهران و با حضور جمعی از معاونین و مدیران شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد، مدیران شرکت‌های تابعه نیز به صورت آنلاین حضور داشتند.