کمک صنایع شیر ایران « پگاه » به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

کمک صنایع شیر ایران « پگاه » به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

گروه بنگاه ها – در راستای مسئولیتهای اجتماعی محموله یک میلیارد ریالی شرکت صنایع شیر ایران « پگاه » به مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی ارسال شد .

محموله یک میلیارد ریالی کمک رسان هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری ، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و شرکت صنایع شیر ایران « پگاه » در شش مرحله به مناطق زلزله زده شهرستان های میانه و سراب با حضور معاون اول رئیس جمهور ، جمعی از وزرا به نمایندگی های هلال احمر مستقر در این مناطق و ستاد بحران آذربایجان شرقی تحویل داده شد .

این کمک رسانی بخشی از اقدامات و امداد رسانی های مجموعه دستگاهها و شرکتهای تابعه وزارت رفاه در مناطق زلزله زده بوده که در راستای همدردی و تسکین آلام حادثه دیدگان اهدا و اقلام در مناطق مختلف در بین عموم خانواده‌های آسیب دید توزیع شد .

معاون پارلمانی و نماینده ویژه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این ارتباط گفت : باتوجه به دستور وزیر کار ، برنامه ریزی های لازم برای خدمات رسانی به مردم زلزله زده
و آسیب دیده انجام شد و بر این اساس تمام امکانات موجود در شرکت های تابعه وزارت کار در استان آذربایجان شرقی آماده ارایه خدمات به مناطق زلزله زده شدند .