نشست دوم هماهنگی مدیران روابط عمومی های صنایع شیر ایران ( پگاه ) در ماه جاری با هدف بررسی سیاست ها و استراتژی های جدید تبلیغاتی و رسانه ای صنایع شیر ایران
به صورت آنلاین برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران ( پگاه ) ، در دومین جلسه ماه جاری ، امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ، حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی صنایع شیر
با دریافت گزارش اقدامات و برنامه های مدیران استانی روابط عمومی رویکرد های نوین و همسان پگاه در عرصه اطلاع رسانی و تبلیغات را تشریح کرد .
طهماسبی پور با اشاره به جلسات برگزار شده و دستورات مدیر عامل صنایع شیر ایران در خصوص مباحث یکسان سازی و همسان سازی های محیطی ،
تبلیغاتی و بستهبندی محصولات شرکت از بررسی تازه جایگاه شرکت در شبکه های اجتماعی و نحوه تعامل با رسانه ها یاد کرد و ادامه داد : نظم در امورات جاری
و داشتن استراتژی واحد در کلیه امورات ترویجی ، تبلیغی و اطلاع رسانی موضوعی است که به جدیت پیگیری میشود تا با ایجاد هم افزایی میان شرکت ها قدرت معرفی برند
ملی پگاه به عموم مردم بیش از قبل شود .
وی تاکید کرد : برند ۶۶ ساله صنایع شیر ایران با نشان پگاه سابقه طولانی در خاطرات ۷ نسل مردم ایران دارد و باید مطابق با این نام نیک و خاطره خوش ، اقدامات متحد الشکل
و مطابق با جغرافیای گسترده ایران داشت .
در ادامه مدیران و سکانداران روابط عمومی گروه پگاه گزارش عملکرد و اقدامات خود را در حوزههای مختلف از جمله مسولیت اجتماعی و پیشنهادهای خود برای رویداد های مهم
ماه آتی را ارایه داشتند و موضوعاتی مصوب شد که به صورت رسمی پیگیری شود .
گفتنی است در این نشست طرح ها و اقدامات آتی تبلیغات سراسری و اصول ارتباطی در زمینه روابط عمومی و برای مدیران روابط عمومی تشریح کرد .